شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 13843
در پیام تسلیت شهرداری و شورای شهر قم عنوان شد

نیکان قمی خادم شایسته کریمه اهل بیت بود

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی درگذشت حاج شیخ علی نیکان قمی فرماندار سابق قم را تسلیت گفتند.
نیکان قمی خادم شایسته کریمه اهل بیت بود
به گزارش قم نیوز، در این پیام تسلیت آمده است: مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بار دیگر زندگی عزیزی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

در ادامه این پیام آمده است: ارتحال ملکوتی خادم شهر کریمه اهل بیت(س)، مدیری متعهد و عارفی مجاهد مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی موجب تألم و تأثر تمام مردم شریف استان قم و دوستداران آن مرحوم مغفور قرار گرفت.

در این پیام افزوده شده است: این خادم مؤمن و سخت‌کوش از مبارزان انقلابی علیه ظلم و جور حکومت ستمشاهی و از دوستداران نظام و انقلاب بود که با مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، صادقانه همت گمارد و با تلاشی وافر خدمات ارزنده‌ای را در عرصه‌های گوناگون خدمت به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم ارائه کرد.

در پایان این پیام تصریح شده است: فقدان این عزیز از دست رفته چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر و مشیت حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان، مردم شریف استان قم و دیگر دوستداران مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی صمیمانه تسلیت عرض کرده، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از ایزد منان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما