شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : 13835
با صدور پیامی

لاریجانی درگذشت نیکان قمی را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی نیکان قمی را تسلیت گفت و وی را از شخصیت‌های خدوم، پرتلاش، نیکوکار و از مدیران موفق شهر مقدس قم عنوان کرد.
لاریجانی درگذشت نیکان قمی را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز، در پیام دکتر علی لاریجانی آمده است: درگذشت مرحوم فقید حاج علی نیکان قمی فرماندار سابق شهر قم موجب تاسف و تاثر گردید.

آن مرحوم از شخصیت‌های خدوم،پرتلاش، نیکوکار و از مدیران موفق شهر مقدس قم بودند که سالها در وزارت امور خارجه و فرمانداری قم خدمات شایانی به نظام جمهوری اسلامی داشتند.

در پیام رئیس مجلس آمده است: اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و مردم شریف و بزرگوار شهر مقدس قم تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداونت متعال مسئله می کنم.

مرحوم نیکان قمی همواره در خدمت نظام و انقلاب بود
استاندار قم نیز به مناسبت درگذشت مرحوم حاج شيخ علي نيكان قمي پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: ارتحال جانگداز فقيد سعيد مرحوم حاج شيخ علي نيكان قمي موجب تأسف و تأثر گرديد.

زنده ياد نيكان قمي در طول حيات با عزت و پر بركت خويش چه در دوران مبارزات ستم شاهي و چه در مسئوليت هاي مختلف سياسي و فرهنگي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، خاصه مسئوليت خطير فرمانداري قم و مشاور بين الملل استانداري همواره با روحيه اي جهادي و انقلابي الهام گرفته از تعهد والاي ديني و اخلاقي و لبريز از عشق به امام و آرمان هاي انقلاب اسلامي همچون سربازي فداكار در خدمت نظام و انقلاب قرار داشته و نام نيك و جاوداني را از خود به يادگار گذاشتند.

در ادامه پیام آمده است: ضمن ابراز تألم و همدردي و از صميم قلب فقدان جانسوز اين خادم تلاشگر و خستگي ناپذير را به عموم ملت بزرگ ايران اسلامي،مردم مومن و شريف استان مقدس قم، جامعه اداري استان بويژه بيت مكرم و فرزندان بزرگوار آن مرحوم عرض تسليت گفته از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران الهي را براي ايشان و صبرو بردباري براي بازماندگان محترم را مسئلت دارم.روحش شاد يادش گرامي.

صفا و صمیمیت و جاذبه‌های اخلاقی مرحوم نیکان قمی فراگیر بود
معاون سازمان بازرسی کل کشور و استاندار سابق قم نیز در پیامی درگذشت آقای نیکان قمی را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام محمدحسین موسی پور آمده است: درگذشت پارسای خدوم، مرحوم حاج علی نیکان قمی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. آن مرحوم انسانی وارسته و تلاشگری بی ادعا بود که عمر خویش را در راه خدمت به مردم و دفاع از آرمانهای اسلامی سپری کرد.

در ادامه عنوان شده است: وارسته ای متواضع که صفا و صمیمیت و جاذبه های اخلاقیش فراگیر بود. مرحوم نیکان قمی در همه فعالیت های قبل از انقلاب و مسوولیت های پس از انقلاب به ویژه در دوران مسوولیت در فرمانداری شهر قم منشاء خدمات بسیاری شد.

در پایان پیام استاندار سابق قم آمده است: اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده نیکان قمی، وابستگان و مردم شریف و قدرشناس شهر مقدس قم تسلیت گفته، برای وی از پیشگاه خداوند متعال غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjioev.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما