دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 13875
اوج‌گیری سفر کاندیداها به قم

حداد عادل با مراجع و علما دیدار می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: حداد عادل نامزد احتمالی ریاست جمهوری طی سفر به قم با علما و مراجع تقلید دیدار خواهد کرد.
حداد عادل با مراجع و علما دیدار می‌کند
به گزارش قم نیوز، در ادامه سفر کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و طرفداران آنها به قم برای دیدار با علما و مراجع تقلید، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و یکی از نامزدهای احتمالی امروز به قم سفر کرده و در نخستین دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

قرار است حداد عادل با آیت‌الله ابراهیم امینی، امام جمعه قم هم دیدار کند و دیدار بعدی او با آیت‌الله موسوی اردبیلی خواهد بود.

دیدار با آیات عظام نوری همدانی و جوادی آملی هم در برنامه حداد عادل طی سفر به قم گنجانده شده و علاوه بر این حداد در نشستی خبری به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی در قم هم پاسخ خواهد داد؛ این نشست عصر امروز برگزار می‌شود.

حداد عادل در ادامه با آیات سبحانی و علوی گرگانی هم دیدار می‌کند و پس از نماز مغرب و عشا هم با آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار خواهد کرد.

گفتنی است سفر کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری از ائتلاف‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی در هفته‌های اخیر به قم فزونی یافته و به طور میانگین هر روز یکی از آنها در قم حضور داشته و دیدارهایی با علما و مراجع دارد یا اینکه در مجالس و محافل مختلف برای مردم سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcdkj0f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما