کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم در جمع اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی:

نقش اساتید دانشگاه در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر است

16 ارديبهشت 1392 ساعت 14:27

قم نیوز: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، طی مراسمی از اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم تجلیل شد.


به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، در این مراسم جمعی از اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم روز گذشته با حضور در شهرداری قم با دلبری دیدار  و گفت و گو کردند.

در این دیدار که روز گذشته به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و ارج نهادن به زحمات معلمان در سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار گردید؛محمد دلبری ضمن تبریک روز معلم و تقدیر  و تشکر از خدمات فرهنگی اساتید مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم اظهار داشت: شغل معلمی شغل انبیا است زیرا آنها در راه هدایت بشریت گام برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و اساتید؛، سطح علمی جامعه را بالا می برند؛افزود: باید به این قشر فرهنگی توجه مهم و ویژه ای شود.

شهردار قم نقش اساتید دانشگاه  را در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر ارزیابی کرد؛و اذعان داشت: با تلاش معلمان و اساتید سواد و علم جامعه افزایش می یابد که نتیجه آن ارتقا سطح فرهنگ و بهبود وضعیت زندگی مردم است و امیدوارم اهمیت نقش معلمین در جامعه به خوبی درک شود.

ايشان با بیان اینکه دانشگاه جامع علمي – کاربردي به عنوان يکي از ارکان نظام آموزش عالي کشور رسالت بسيار سنگين و حياتي دارد؛ اذعان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان حلقه واسط بين علم و صنعت است و کاربرد آن در فعاليت هاي مختلف نقش منحصر به فرد و ممتازي دارد و مغز متفکر و هدايتگر فعاليت هاي آموزشي براي اصلاح هرم شغلي و نيروهاي متخصص و ماهر کشور شناخته شده است.

در ادامه این دیدار نیز اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از خدمات مدیریت شهری قم در خصوص اجرای پروژه های متعدد در شهر،زیباسازی،مبلمان شهری و توجه به مسایل روبنایی و زیربنایی عمرانی و همچنین اقدامات فرهنگی در شهر کریمه اهل بیت(س) تشکر نموده و درخواستهایی را در خصوص مسایل آموزشی و رسیدگی بیشتر به مرکز علمی کاربردی  مطرح نموده که شهردار قم دستور رسیدگی و بررسی موارد را صادر نمودند.

در خاتمه این دیدار شهردار کلانشهر قم با اهدای لوح سپاس از خدمات اساتید مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم تجلیل کرد.

انتهای پیام /105/


کد مطلب: 13880

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13880/نقش-اساتید-دانشگاه-مسائل-روبنایی-زیربنایی-عمرانی-شهر-موثر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir