دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 13880
شهردار قم در جمع اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی:

نقش اساتید دانشگاه در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر است

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، طی مراسمی از اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم تجلیل شد.
شهردار کلانهشر قم، محمد دلبری.
شهردار کلانهشر قم، محمد دلبری.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، در این مراسم جمعی از اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم روز گذشته با حضور در شهرداری قم با دلبری دیدار  و گفت و گو کردند.

در این دیدار که روز گذشته به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و ارج نهادن به زحمات معلمان در سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار گردید؛محمد دلبری ضمن تبریک روز معلم و تقدیر  و تشکر از خدمات فرهنگی اساتید مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم اظهار داشت: شغل معلمی شغل انبیا است زیرا آنها در راه هدایت بشریت گام برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و اساتید؛، سطح علمی جامعه را بالا می برند؛افزود: باید به این قشر فرهنگی توجه مهم و ویژه ای شود.

شهردار قم نقش اساتید دانشگاه  را در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر ارزیابی کرد؛و اذعان داشت: با تلاش معلمان و اساتید سواد و علم جامعه افزایش می یابد که نتیجه آن ارتقا سطح فرهنگ و بهبود وضعیت زندگی مردم است و امیدوارم اهمیت نقش معلمین در جامعه به خوبی درک شود.

ايشان با بیان اینکه دانشگاه جامع علمي – کاربردي به عنوان يکي از ارکان نظام آموزش عالي کشور رسالت بسيار سنگين و حياتي دارد؛ اذعان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان حلقه واسط بين علم و صنعت است و کاربرد آن در فعاليت هاي مختلف نقش منحصر به فرد و ممتازي دارد و مغز متفکر و هدايتگر فعاليت هاي آموزشي براي اصلاح هرم شغلي و نيروهاي متخصص و ماهر کشور شناخته شده است.

در ادامه این دیدار نیز اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از خدمات مدیریت شهری قم در خصوص اجرای پروژه های متعدد در شهر،زیباسازی،مبلمان شهری و توجه به مسایل روبنایی و زیربنایی عمرانی و همچنین اقدامات فرهنگی در شهر کریمه اهل بیت(س) تشکر نموده و درخواستهایی را در خصوص مسایل آموزشی و رسیدگی بیشتر به مرکز علمی کاربردی  مطرح نموده که شهردار قم دستور رسیدگی و بررسی موارد را صادر نمودند.

در خاتمه این دیدار شهردار کلانشهر قم با اهدای لوح سپاس از خدمات اساتید مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم تجلیل کرد.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا
باسلام جناب آقای دلبری اگر وقت کردید به وضعیت ترافیک میدان آزادگان رسیدگی شود زیرا در این مکان تصادفات زیادی رخ می دهد اگر طرحی مثل پل امینی بیات صورت گیرد هم برای جلوگیری از تصادف خوب است وهم بار ترافیک راکم میکند0