جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 13836
شهردار قم:

هیچ پروژه عمرانی در ایام نوروز تعطیل نشد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی با تمام توان در حال انجام است و حتی در ایام نوروز هم هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در قم تعطیل نشد.
هیچ پروژه عمرانی در ایام نوروز تعطیل نشد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در آیین تجلیل از خادمین نوروزی مدیریت شهری قم که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد گفت: خدمات بسیاری در ایام نوروز در سطح شهر قم به زائران ارائه شده که باید از زحمات پرسنل شهرداری قدردانی کرد.

وی بیان داشت: قرار بود در یک مراسم ویژه از همه کارکنان و پرسنل شهرداری تجلیل شود و این مراسم ویژه در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری در ایام عید نوروز با تمام توان در خدمت مردم و زائران بود گفت: شهرداری دو ماه قبل از ایام عید ستاد ویژه استقبال از زائران نوروزی را راه‌اندازی کرد تا بتواند بهترین استقبال را از سال جدید داشته باشد.

دلبری به راه‌اندازی کارناوال گل و گیاه در اسفند ماه سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: این کارناوال برای نخستین بار در شهر کریمه اهل بیت(ع) راه‌اندازی شد که با استقبال پرشور مردم مواجه بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی با تمام توان در حال انجام است و حتی در ایام نوروز هم هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در قم تعطیل نشد.

شهردار قم گفت: ما به سازمان موتوری خود ماموریت دادیم که هیچ یک از خودروها نباید خاموش شوند بلکه باید به صورت سه شیفت کار کرده و تنها نیروهای آنها جا به جا شوند.

دلبری عنوان داشت: یکی از کارهای مهم صورت گرفته در ایام عید راه‌اندازی پارکینگ زائر بود که با ظرفیت پارک ۲ هزار خودرو خدمات خوبی را به زائران ارائه کرد.

وی تصریح کرد: جا دارد از همه پرسنل و نیروهای خدوم شهرداری قدردانی کنم، زیرا همه زحمات با این افراد بود و آسایش خود را فدای آسایش شهروندان و زائران کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaian6.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما