جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 14050
منبع : شهرنیوز
شهردار قم:

فرايندهاي اضافي شهرداري حذف مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: برخي از فرايندها در شهرداري اضافي هستند كه بايد حذف شوند تا ضمن اجراي هر چه سريعتر كارها، مردم نيز از سردرگمي رها شوند.
فرايندهاي اضافي شهرداري حذف مي‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري در سمينار مهندسي مجدد فرايندهاي شهرداري قم و آغاز رسمي پروژه مهندسي مجدد فرايندها گفت: اين فرآيند نوعي تحول در سازمان‌ها است كه همزماني آن با ماه مبارك رجب كه ماه تحول انسان‌ها است، اقدامي ارزشمند و تناسبي مبارك است.

وي تصريح كرد: كاري كه قرار است امروز انجام شود، كار بسيار مهم و بزرگي است و در راستاي تحول خواهد بود كه از ارزش بسياري برخوردار است.

شهردار قم تاكيد كرد: برخي از مسائل و فرايندها در شهرداري بيش از ۳۰ سال پيش در دستور كار بوده و شايد براي مردم ضرر هم داشته باشد، اما همچنان ادامه مي‌يابد.
دلبري تاكيد كرد: برخي از فرايندها در حال اجرا است كه همه مشكل آن را برگردن ديگران مي‌اندازند و در نهايت مردم هستند كه با مشكل مواجه مي‌شوند.

وي با بيان اينكه برخي از كارها از قبل روال بوده است گفت: اين موضوع موجب مي‌شود تا تحول فراموش شده و مردم ضرر كنند و در مراحل مختلف مشكلات عديده‌اي براي آنها به وجود خواهد آمد.

رويكرد شهرداري علم محور است
شهردار قم تاكيد كرد: رويكرد امروز شهرداري رويكرد علمي است و اگر كاري لازم نيست كه انجام شود را نبايد انجام داد.

دلبري تصريح كرد: برخي فرايندها در ادارات اشتباه است كه شهرداري با رويكرد علمي آنها را حذف كرده و با رويكرد جديد و مناسب در حال فعاليت است.

فرايندهاي اضافي شهرداري حذف مي‌شوند
وي گفت: مهندسي مجدد يك بهانه است و كسي كه مي‌خواهد آن را اجرايي كند، مجري است و كسي كه بايد به آن خوراك دهد، مديران شهرداري هستند كه بايد با ديد بلند به ارائه طرح‌ها بپردازد.

شهردار قم افزود: نترسيد از اينكه يك فرآيند را حذف كرديد فردي از آن قسمت جابه جا مي‌شود، بلكه ببينيد كه به چه ميزان كار مردم سريعتر پيگيري خواهد شد.

ديد مديران شهرداري محدود نباشد
دلبري تاكيد كرد: در كارها و ارائه طرح‌ها نبايد خودمان را ببينيم بلكه بايد همه را ديده و به فكر مردم باشيم تا پروژه به صورت مطلوب اجرايي شود.

وي گفت: بايد براي انجام هر كاري دليل مشخصي داشته باشيم و پرسيدن اين سئوال كه براي چه اين فرآيند در روند كاري بايد اجرايي شود؟ بررسي مجدد كارها است.

دلبري بيان داشت: بايد بسياري از تصميم‌ها در مناطق گرفته شود و همانند شهردار بايد برنامه ريزي كند.

مردم نبايد در شهرداري سردرگم باشند
شهردار قم گفت: مردم را بايد از سردرگمي نجات داد و با تصميم‌هاي صحيح در رفع مشكلات آنها كوشيد و با حذف فرايندهاي نادرست در گسترش پويايي بكوشيم.

وي بيان داشت: بايد با افزايش نيرو كار جديد معرفي كنيم و به گونه‌اي نبايد كه به ورود يك نيروي جديد كارها را تقسيم كنيم كه به ضرر شهرداري خواهد بود.

دلبري تاكيد كرد: ما خوشحاليم كه به خانواده شهرداري افزوده شود، اما به شرطي كه خدمتي بيشتر ارائه شده و كار جديدتري انجام دهيم.

وي گفت: ما هر چه داريم از اين مردم است كه از ابتدا در پاي انقلاب بوده و با لبيك گفتن به مقام معظم رهبري حماسه سياسي و اقتصادي مي‌آفرينند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjyyev.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما