سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 14137

نصب المان‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در قم به شهر حال و هواي ديگري داد

قم نيوز : قم نيوز: نصب المان‌هاي 14 و 15 خرداد در سطح شهر قم كه توسط سازمان زيباسازي شهرداري قم صورت گرفته است، به شهر قم حال و هواي ديگري داده است.
نصب المان‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در قم به شهر حال و هواي ديگري داد
به گزارش قم نيوز، به مناسبت عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، المان‌های مناسبتی این ایام در سطح شهر نصب و اکران شده است.

اين المان‌ها كه با سليقه خاصي طراحي شده است، به شهر قم حال و هوايي متناسب با ايام 15 و 14 خرداد داده است.

سید محمد موسوی‌منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در اين بار گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل، معمار بزرگ انقلاب اسلامی، نمایی خاطره‌انگیز از حسینیه جماران، یادگاری از میعادگاه امام خمینی (ره) با هموطنان به صورت المان تهیه و در ورودی شهر در آزادراه تهران ـ قم نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین با فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ اسلامی ایران در راستای بازتاب جنایات رژیم پهلوی و ایستادگی مردم انقلابی، مطابق معمول مناسبت‌های پیشین، المان ۱۵ خرداد در قم طراحی، ساخته و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم افزود: المان ۱۵ خرداد، نمادی برگرفته از گل لاله و نمایانگر فرهنگ شهادت و ایستادگی در ابعاد ۴۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر از متریال فلز ساخته شده و در بلوار ۱۵ خرداد، دوربرگردان مقابل معاونت خدمات شهری و آتش‌نشانی نصب شده است.

موسوی‌منش گفت: این المان شهری که به صورت ثابت طراحی و نصب شده با سه رنگ سرخ، سپید و سبز همچون پرچم مقدس کشورمان رنگ‌آمیزی و اکران شده است.

وی یادآور شد: سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم پذیرای طرح‌ها و پیشنهادات شهروندان برای ساخت و اجرای المان‌های مناسبتی است و شهروندان و هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تعامل با سازمان با شماره تلفن ۳۸۸۶۰۰۰۱ و کد ۰۲۵۱ یا پست الکترونیک qomziba@gmail.com واحد روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قم تماس بگیرند.

انتهاي پيام /105
https://qomnews.ir/vdcfeydy.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما