سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 14013
یا مولا عنوان کرد:

مدیریت پروژه‌های شهری در شرایط سخت اقتصادی

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: شهرداری با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی توانسته است پروژه‌های شهری را به طور مطلوب مدیریت کند.
مدیریت پروژه‌های شهری در شرایط سخت اقتصادی
به گزارش قم نیوز، علی یامولا با اشاره به نامگذاری سال گذشته با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: با توجه به این شعار شهرداری تصمیم گرفت در پروژه‌های خود از مصالح و مواد درجه یک ایرانی استفاده کند.

وی با اشاره به تحریم‌های کشورهای بیگانه گفت: مدیریت شهری بخشی از تأمین مالی خود را به صورت امانی انجام داد و در این راستا برای تحقق اهداف مدیریت شهری به مشارکت با بخش خصوصی پرداخت.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم به موقعیت شهر قم اشاره کرد و افزود: قم همواره مورد توجه مسلمانان، شیعیان، علاقمندان به کریمه اهل بیت(س) و آحاد مردم بوده به طوری که این شهر از ظرفیت مطلوب برای جذب سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی پروژه‌های شهری برخوردار است.

وی یادآور شد: سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر و گردشگر به استان قم مراجعه می‌کنند و کسانی که از کشورهای خارجی به قم می‌آیند ابراز علاقه می‌کنند تا در پروژه‌های شهری قم مشارکت داشته باشند.

یامولا با بیان اینکه سعی کردیم اصلاحاتی برای رفع موانع موجود برای سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم گفت: اکنون در مدیریت شهری به دنبال نیازها هستیم و باید در نظر داشت نگاه شهرداری به پروژه‌ها کاسب‌کارانه نیست.

وی یادآور شد: بودجه شهرداری برای اهداف استراتژیک در مدیریت شهری پاسخگو نیست که در این زمینه نیازمند بودجه ویژه است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcipuaz.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما