پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 13924
ارتقاء جایگاه کشتی قم در رده‌بندی برترین‌ هیئت‌ها

قم به جمع استان‌های درجه اول کشتی کشور پیوست

قم نيوز : قم نیوز: کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات برون مرزی، حضور در لیگ برتر کشتی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه جایگاه هیئت کشتی استان قم در رده‌بندی برترین‌ هیئت‌های کشتی سراسر کشور را ارتقاء داد.
قم به جمع استان‌های درجه اول کشتی کشور پیوست
به گزارش قم نیوز، موفقیت‌های کشتی قم همچنان ادامه داشته و بعد از اینکه این رشته ورزشی عنوان پرافتخارترین رشته از میادین برون مرزی سال ۱۳۹۱ را در بین سایر رشته‌های ورزشی فعال در قم به خود اختصاص داد، اکنون در رده بندی فدراسیون کشتی پیشرفت خیره کننده‌ای داشته است.

فدراسیون کشتی کشورمان مانند سایر فدراسیون‌ها همه ساله رده‌بندی برترین هیئت‌های استانی این رشته را معرفی می‌کند و بر اساس ارزیابی عملکرد این هیئت‌ها در سال قبل، استان‌های دارای پیشرفت و استان‌های ضعیف شناسایی می‌شوند.

قم با توجه به درخشش کشتی گیران خود در مسابقات داخلی و برون مرزی، حضور در لیگ برتر کشتی کشور، سرمایه گذاری وسیع در رده‌های سنی پایه، توجه به امر آموزش و بسیاری از شاخص‌های مورد نظر فدراسیون جزو یکی از موفق‌ترین هیئت‌های استانی در سال گذشته معرفی شد.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی در رده‌بندی سال ۱۳۹۱ استان‌های مازندران، تهران، خوزستان، فارس، لرستان و البرز به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را کسب کرده‌اند و از نظر فدراسیون هیئت‌های استان‌ها به سه گروه اول تا دهم، یازدهم تا بیستم و بیست و یکم تا سی و یکم طبقه بندی شده‌اند.

این در حالی است که فدراسیون کشتی اعلام کرده است که با توجه به اینکه استان‌های صاحب کشتی در گروه اول تا دهم قرار گرفته‌اند انتظار می‌رود در مورد کسب نتایج بهتر و ارتقاء این گروه فعالیت کرده و استان‌های گروه‌های بعدی نیز با افزایش تلاش و فعالیت بیشتر به گروه بالاتر راه یابند.

طبق اعلام فدراسیون کشتی کشورمان در بررسی اجمالی و مقایسه رده‌بندی هیئت‌های برتر کشتی کشور با صعود استان‌ قم از گروه یازدهم تا بیستم به گروه اول تا دهم و استان‌های کرمان و زنجان از گروه سوم به گروه دوم مشهود و قابل تقدیر شناخته شده است.

همچنین هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی از گروه اول به گروه دوم و استان‌های آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان از گروه دوم به گروه سوم تنزل جایگاه داشته‌اند و فدراسیون کشتی از تمام‌ هیئت‌ها خواسته است که با برنامه‌ریزی کامل در امر پذیرش، میزبانی اردوها، مسابقات داخلی و خارجی تلاش مضاعفی را در ارتقاء رتبه سالانه خود داشته باشند.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdci53az.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما