پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 13935

رقابتهای پرش با اسب در قم برگزار شد .

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات جایزه بزرگ پرش با اسب که همزمان باهفته کارگر وبه مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)وروز معلم با حضور سوارکاران علاقمند در باشگاه سوارکاری پویای اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم با همکاری شهرداری کلانشهر قم،هئیت سوارکاری استان قم و باشگاه سوارکاری پویای اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان قم برگزار شده بود به پایان رسید.
رقابتهای پرش با اسب در قم برگزار شد .
به گزارش قم نیوز، دراین مسابقات جایزه بزرگ پرش با اسب که همزمان باهفته کارگر وبه مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)وروز معلم با حضور سوارکاران استان در باشگاه سوارکاری کارگران پویای این اداره کل با همکاری شهرداری کلانشهر قم،هئیت سوارکاری استان قم و باشگاه سوارکاری کارگران پویای اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان قم وسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

در این رقابتها که با استقبال کم نظیر علاقمندان به رشته سوارکاری در حضور مسئولان شهربه شکلی زیبا و با شکوه برگزارشد،از سطح کیفی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود .سوارکاران مدعی کسب مقام های برتر در رشته پرش ،با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

نتايج مسابقات سواركاران رده نوجوانان:
نفر اول: یزدان احمدزاده از باشگاه چابک
نفر دوم : علی خوانساری از باشگاه ماهان
نفر سوم : رضا یزدی از باشگاه توسن
نتايج رقابت‌هاي سواركاران رده بزرگسالان :
نفر اول :محمد کارخانه ای از باشگاه ماهان
نفر دوم :مهران حمزه ای ازباشگاه چابك
نفر سوم :اميرحسين دارابي از باشگاه پویا
نگاهی به وضعیت این رشته ورزشی در قم نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در ورزش سوارکاری یا اسب‌سواری استان قم صورت گرفته است و حرکت در مسیر پیشرفت این رشته با حضور باشگاه‌های خصوصی در فعالیت جدی برای توسعه سوارکاری سرعت بیشتری گرفته است.

همچنین در سال‌های اخیر باشگاه‌ها علاقه زیادی به نگهداری اسب و هم به برگزاری مسابقات این رشته ورزشی در سطح استان نشان داده اند و اخیراٌبه همت هیئت سوارکاری استان قم در مناسبت‌های مختلف مسابقات گوناگون استانی در قم برگزار شده است.

در پايان این پیکارها با حضور مسئولان فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران واعضای شورای شهر ،رئیس هيئت سواركاري استان قم،مدیر مسئول باشگاه سوار کاری چابک واعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران وقائم مقام وزیر ومدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم وفرمانده سازمان بسیج کارگری استان قم وفرمانده بسیج ادارات استان قم از سواركاران برتر هر دو رده نوجوانان وبزرگسالان تجليل و به آنها هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.


انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcamon6.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما