سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 1400
در پایان رقابت‌های حماسه 13 آبان؛

برترین‌های تیراندازی با کمان بانوان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان استان قم با معرفی افراد برتر رشته ریکرو به پایان رسید.
برترین‌های تیراندازی با کمان بانوان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، همانند سال‌های گذشته آبان ماه و مناسبت گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی فرصت مناسبی بود تا هیئت تیراندازی با کمان استان قم نسبت به برگزاری رقابت‌های بانوان قهرمانی قم برنامه‌ریزی کند و بر همین اساس رقابت‌ها در بخش‌ بانوان برگزار شد.

در حالی که بخش قهرمانی رشته ورزشی تیراندازی با کمان در چند سال اخیر رونق بسیار خوبی داشته است، رقابت‌های بانوان کماندار در قم امروز در حالی با معرفی نفرات برتر خود به کار خود پایان داد که استقبال شرکت کنندگان نیز قابل توجه بود.

پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان در استان قم بین کمانداران مدعی در حالی برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت که شرکت‌کنندگان برای کسب عناوین اول تا سوم همانند مسابقات دوره‌های گذشته در رشته ریکرو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که در دو مسافت مختلف برگزار شد، شرکت کنندگان در مسافت‌های ۱۸ متر و ۳۰ متر رشته ریکرو در مجموعه ورزشی نارنج شهر پردیسان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه رقابت‌های مسافت ۱۸ متر بانوان در بین کمانداران مدعی، مهدیه کمالیان با بهترین عملکرد و کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

این در حالی است که در پایان این مسابقات پس از مهدیه کمالیان، زهرا فتحی با قرار گرفتن در جایگاه دوم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از پیکارها شد، ضمن اینکه سمیه فاضلی مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

این در حالی است که در پایان پیکارهای مسافت ۳۰ متر مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان در قم، الهه سعیدی بهترین نتیجه را کسب کرد و موفق به کسب جایگاه نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام رمضان شد.

در پایان جدال کمانداران حرفه‌ای شرکت‌کننده در رقابت‌های تیراندازی با کمان بانوان قم به مناسبت گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، بعد از الهه سعیدی، دیگر کماندار مدعی یعنی لیلا الهی توانست مقام دوم را به خود اختصاص دهد و الهام کلامیان نیز موفق به کسب عنوان سوم شد.

در پایان این مسابقات که در مجموعه ورزشی نارنج شهر پردیسان قم به شکل مطلوبی برگزار شد، برترین کمانداران شرکت‌کننده در مسافت ۱۸ متر و ۳۰ متر رشته ریکرو از سوی مسئولان هیئت تیراندازی با کمان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بانوان فعال در رشته تیراندازی با کمان آرام آرام خود را به سطح آقایان نزدیک می‌کنند زیرا شاهد رشد و پیشرفت بسیار خوبی در بخش بانوان هستیم.

فاطمه متقی‌کاشانی بیان داشت: کمانداران جوان و آینده‌داری در بخش بانوان فعالیت می‌کنند و با آموزش‌های بسیار خوبی که برای آنها در نظر گرفته شده است و همچنین محک و ارزیابی مناسبی که خود آنها از حضور در چنین رقابت‌های می‌توانند از خود داشته‌ باشند، می‌توانیم به زودی نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی کشور نیز به دست بیاوریم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.z9qrak9tzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما