سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 14014
امرللهی خبر داد:

فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شش مسیر اصلی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شش مسیر اصلی از خیابان های شهر قم خبر داد.
فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شش مسیر اصلی
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به اینکه توسعه سطح خدمات ارائه شده به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه شهری از توجهات مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت های برنامه ریزی مورد تأکید شهردار و مجموعه ذیربط به منظور ارتقاء کمی و کیفی ناوگان اتوبوسرانی می باشد؛ اظهار داشت: این مهم به عنوان یک فعالیت مهم چند وجهی اهمیت خاصی را نیز در جامعه شهری به عنوان نقش محوری ایجاد می نماید.

وی افزود: با همت و حضور بخش خصوصی و با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده و بسط سامانه خطوط شبانه در مسیرهای اصلی شهر، نسبت به فعال نمودن اتوبوس در شش مسیر اصلی از خیابان های شهر قم اقدام گردیده است.

امراللهی بیان داشت: اتوبوس های مذکور از ساعت22:30 لغایت 5:30 صبح در مسیرهای خیابان امام خمینی(ره)، خیابان امامزاده ابراهیم(ع)، توحید، بلوار محمد امین، خیابان شهید صدوقی و شهید دل آذر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافران اقدام خواهند نمود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ضمن توصیه به شهروندان گفت: همشهریان عزیز منافع آتی و مصالح جمعی را به مصالح فردی ترجیح داده و در جهت استفاده از حمل و نقل عمومی که اکنون گره گشای بسیاری از مشکلات جاری منجمله در مباحث ترافیکی است. بطور گسترده علی الخصوص استفاده از مسیرهای شبانه روز که لازمه استمرار خطوط مذکور است استقبال و اهتمام ورزیده و مشوقی برای تعهد ارائه خدمات بهینه و مطلوب از سوی ناوگان اتوبوسرانی باشند.

وی تصریح کرد:بدیهی است همانگونه که قبلا اعلام گردیده، معتقدیم به هر میزان که نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی تلاش نماییم به همان میزان و بلکه بیشتر گرایش و استقبال مردم به خدمات ارائه شده افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcjxyev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما