شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 14058

19 کاندیدای شوراها توسط هیئت عالی نظارت قم تائید صلاحیت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت عالی نظارت استان قم گفت: تاکنون پرونده 22 نفر از کاندیداهای شوراها در قم که در هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده بودند بررسی و 19 نفر آنها تایید صلاحیت شده‌اند.
19 کاندیدای شوراها توسط هیئت عالی نظارت قم تائید صلاحیت شدند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی با اشاره به آغاز به کار هیئت عالی نظارت استان قم در بررسی پرونده افرادی که صلاحیت آنها برای کاندیداتوری شوراها در هیئت‌های اجرایی رد شده بود اظهار کرد: این افراد چهار روز فرصت داشتند که برای بررسی مجدد صلاحیت خود اعتراض کنند که در قم همه افراد رد صلاحیت شده توسط هیئت‌های اجرایی، اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت استان اعلام کردند.

وی افزود: از مجموع ۲۲ پرونده‌ای که تاکنون در هیئت‌ عالی نظارت استان مورد بررسی قرار گرفته ۱۹ نفر تایید صلاحیت شدند و سه نفر دیگر هم به دلیل نقص مدرک رد شدند زیرا بر اساس قانون، در قم دارا بودن مدرک کارشناسی برای عضویت در شوراها لازم است.

رییس هیئت عالی نظارت استان قم با بیان اینکه سایر اعتراضات هم در حال رسیدگی هستند گفت: به محض اتمام بررسی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: نظر هیئت عالی نظارت استان قطعی بوده و افراد می‌توانند برای عضویت در شوراها به رقابت با سایر کاندیداها بپردازند.

امیرآبادی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده در این مرحله دو روز فرصت دارند تا به هیئت نظارت مرکزی در تهران مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند عنوان داشت: افرادی هم که در بخش‌ها رد صلاحیت شده‌اند دو روز فرصت دارند تا به هیئت‌های شهرستان و پس از آن به هیئت عالی نظارت استان مراجعه کنند ضمن اینکه در مورد روستاها رأی هیئت عالی نظارت استان قطعی است.

نائب رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با تاکید بر التزام همه کاندیداها به قانون خاطرنشان کرد: قانون‌مداری افراد در تایید صلاحیت آنها تأثیر داشته و این قانون‌مداری باید در همه مراحل از ثبت نام تا تبلیغات وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch6vnz.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما