شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 14077
میرحیدری خبرداد:

رزمايش بزرگ ره پويان مولا امير المومنين علي (ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از رزمايش آمران به معروف، با نام ره پويان مولا امير المومنين علي (ع) در روز دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ماه سال جاري در استان خبر داد.
رزمايش بزرگ ره پويان مولا امير المومنين علي (ع) در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "ميرحيدري"  اظهارداشت: طبق هماهنگي هاي صورت گرفته با دستگاه قضايي استان، ستاد احياء امربه معروف و ساير دستگاه هاي مربوط، مقرر شد تا در روز دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ماه ۹۲، رزمايش آمران به معروف، با نام ره پويان مولا امير المومنين علي (ع) در قم برگزار شود.

وي ادامه داد: اين رزمايش از گروه هاي زيادي تشکيل شده که هر کدام نيز به پنج تيم تقسيم، و هر تيم متشکل از يک نفر روحاني، دو نفر نسوان، دو نفر از آمران به معروف و يک نفر از عوامل انتظامي است.

سرهنگ "ميرحيدري" گفت: از نکات قابل تأمل اينکه قبل از ثبت نام افراد در اين رزمايش بزرگ، نيت بر اين بوده تا ۳۱۳ نفر ثبت نام شوند، که دقيقاً نيز در اين رزمايش ۳۱۳ نفر شرکت کرده اند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: اين حرکت انشاءالله باعث گشايشي براي حرکت وسيع در سطح ملي براي احياء امر به معروف و نهي از منکر شود، بدون توجه به موارد حاشيه اي، با احساس تکليف و وظيفه قانوني بتوانيم اين مسووليت را هرچه بهتر انجام دهيم.

سرهنگ "ميرحيدري" با بيان اينکه دشمنان در حوزه امر به امعروف و نهي از منکر هميشه در حال طراحي هستند گفت: انشاءالله پليس قم با کمک ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر استان و همکاري خوب و هميشگي مردم، توطئه هاي دشمنان را خنثي مي کند.

وي در ادامه با بيان اينکه شهر قم مرکز نشر فرهنگ علوي و ام القراي جهان تشيع است، بر حمايت و هماهنگي بيش از پيش با ستاد احياء امر به معروف استان تاکيد کرد و اظهارداشت: اين يک اتفاق بزرگي است که بحمدالله مردم قم نيز پشتيبان اين طرح هستند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: بحمدالله، همدلي خوبي بين فرماندهي انتظامي و دستگاه قضايي استان وجود دارد، همين امر سبب شده تا قدم هاي مثبتي در کاهش ناهنجاري ها و مهار آن برداشته شود.

سرهنگ "ميرحيدري" ضمن تاکيد بر حفظ آرامش و سعه صدر در انجام اين ماموريت، افزود: انشاءالله با اجراي اين طرح، بتوانيم الگويي براي ساير استان ها باشيم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdciyuaz.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما