دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 14095

محموله 6 میلیارد ریالی چای قاچاق در قم کشف شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله چای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در استان خبر داد.
محموله 6 میلیارد ریالی چای قاچاق در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی قدمی در این باره اظهارداشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران آگاهی استان، حین کنترل تردد خودروهای عبوری از محور جاده قدیم قم- تهران به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف می کنند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از خودرو تریلی مشخص شد ، بار خودرو مذکور یک هزار و۸۰۰ کارتن چای است که راننده قصد دارد آن را به یکی از استان های همجوار قم انتقال دهد.

وی افزود: با توجه به ضد و نقیض گویی های راننده ، وی به همراه خودرو برای بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز دلالت داده شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی و تحقیقات تکمیلی از وی مشخص شد مالک ، کل کالا را بارگیری و از مبدا خارج کرده است که پس از تخلیه کالا در مقصد ، کانتینر خالی را به محل بارگیری انتقال و مجددا اقدام به جابجایی و حمل کالا از نوع مشابه با همان مدارک قبلی و شماره کانتینر کرده است.

مقدمی با بیان اینکه استان قم در مرکز و در چهار راه مواصلاتی کشور قرار گرفته است اظهارداشت: کشف این محموله قاچاق مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی است که همواره قاچاقچیان را از اقدامشان ناکام می سازند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwuaz.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما