پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 14147
معاون خدمات شهری شهرداری قم:

ارتقای خدمت رسانی به زائرین رویکرد جدی شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: رویکرد جدی شهرداری قم ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به زائرین است و در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده است.
ارتقای خدمت رسانی به زائرین رویکرد جدی شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه بازدید از ستاد خدمات شهری و اطلاع رسانی شهرداری کلان شهر در قم در پارکسوار شمالی رویکرد این معاونت را بهبود مستمر در ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به زائرین دانست و افزود: در ایام سال بیش از 17 مناسبت ملی و مذهبی را در استان داریم که بعد از برگزاری هر مناسبتی یک آسیب شناسی انجام می‌دهیم و در کمیته‌های آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف را استخراج می‌کنیم، نقاط قوت را بهبود می‌بخشیم و برای کاستن از نقاط ضعف تلاش می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: این روند ارتقای خدمات رسانی به زائرین را در مناسبت‌های مختلف سال به دنبال داشته و در همین راستا توانستیم در ایام نوروز 92 با برنامه ریزی و فعالیت‌های گسترده رضایت نسبی زائرین را جلب کنیم.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم وضعیت فعلی را کف خواسته‌های مدیران شهری دانست و افزود: شأن و منزلت زائرینی که به قم مشرف می‌شوند، به اعتقاد من و همکارانم از این بالاتر است و با تلاش شبانه روزی در حوزه‌های مختلف شهرداری سعی می‌کنیم در مناسبت‌های آتی خدمات بهتر و مناسبت‌تری به زائرین کریمه اهل بیت ارائه بدهیم.
 
اصفهانیان مقدم با اشاره به فعالیت‌های ستادهای هشت گانه در مناطق شهری قم اظهار داشت: شهرداری قم در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به زائرین در تعطیلات نیمه خرداد ستادهای هشت گانه ای را در سطح مناطق شهری فعال کرده است که فعالیت‌ها این ستادها از 13 خرداد آغاز شده و تا 17 خرداد به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.
 
وی اضافه کرد: 25 این ایام دانست و افزود: وظیفه این اکیپ‌ها رفع سد معبر و جمع آوری متکدیان به خصوص پیرامون حرم مطهر و مسجد جمکران است.
 
وی اضافه کرد: در راستای فراهم کردن فضای پارک خودروی زائرین، پارکینگ زائر با ظرفیت دو هزار خودرو در هسته مرکزی شهر و پارکینگ‌های اطراف جمکران با ظرفیت چهار هزار خودرو آماده سازی شدند. همچنین در پارکسوارهای شمالی و جنوبی نیز به صورت مطلوب ارائه خدمت صورت می‌گیرد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم در خصوص تدابیر در نظرگرفته شده برای راهنمایی زائرین اظهار داشت: ستادهایی برای اطلاع رسانی به زائرین در ورودی‌های شهر، پارک سوارها و پارکینگ‌ها ایجاد شده است تا علاوه در اختیار قرار دادن بروشورهای راهنما، اطلاع رسانی به زائرین نیز انجام گیرد.
 
وی اضافه کرد: پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در این ایام در آماده باش هستند و با استقرار در مبادی شهر،  برای ارائه خدمات به زائرین مشغول فعالیت هستند و همچنین 270 دستگاه خودروی مکانیزه نیز برای ارائه خدمات به زائرین فعالیت می‌کنند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به محل‌های آماده سازی شده برای پارک ناوگان برون شهری گفت: پارک سوار شمالی، پارک سوار جنوبی و پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران برای استقبال از زائرین آماده است.
 
وی اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی به زائرین مایحتاج ضروری آنها از قبیل آب شرب، یخ بهداشتی و نان از سوی سازمان میادین تدارک دیده شده که در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همچنین در پارکسوار شمالی مجموعه رفاهی با محوریت سازمان پایانه‌ها در حال احداث است که در مناسبت‌های بعدی برای ارائه خدمات به زائرین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
اصفهانیان اکیپ‌های 16 گانه ستاد تخلفات شهری شهرداری را از دیگر بخش‌های فعال شهرداری درپارکسوارها و پارکینگ‌ها به صورت پیاده و خودرویی در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت هستند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تدابیر صورت گرفته در خصوص حفظ پاکیزگی شهر گفت: در جهت حفظ پاکیزگی شهر، پخش کارتن پلاست‌ها و همچنین توزیع کیسه‌های زباله و مخازن فان صورت گرفت که ماحصل آن نظم و نظافت مشهود در سطح مناطق هشت گانه شهری است. توزیع این اقلام نیز به ارتقای فرهنگ شهروندی و نظافت شهری کمک کرد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcguq9q.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما