شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 14156
رییس ستاد انتخابات استان قم:

تلاش مجریان در برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم رقم می خورد

قم نيوز : قم نیوز: رییس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در 24 خرداد گفت: همت مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی صحیح، سالم و با حضور حداکثری مردم است.
تلاش مجریان در برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم رقم می خورد
به گزارش قم نیوز: حجت الاسلام محمدمهدی انصاری در گردهمایی توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها، به حضور دشمن شکن ملت ایران در صحنه های سیاسی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: ملت ایران حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد خواهند داشت و همه مجریان باید آماده استقبال از مردم باشند.
 
وی با بیان اینکه اعضای شعب پایه های اصلی برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: ویژگی بارز انتخابات در نظام اسلامی نقش محوری مردم چه در اجرا و چه در شکوه انتخابات است.
 
انصاری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای پشتیبانی، تامین امنیت و اجرای باشکوه انتخابات اندیشیده شده و در 24 خرداد انتخاباتی پرشور را در پیش خواهیم داشت.
 
وی به اهداف و برنامه انبیاء در دوره های مختلف تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که در دوره های مختلف تاریخ انبیاء با مشکلات و زحمات فراوانی برای تبلیغ توحیدی و اخلاق مواجه بودند امروز نیز نظام اسلامی که به دنبال تحقق توحید ناب است در زحمت قرار گرفته و استکبار در صدد ضربه زدن و منزوی کردن این نظام الهی است.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز نظام اسلامی از صحیح ترین و فراگیرترین اندیشه ناب اعتقادی برخوردار است، شعار دوم انبیاء را توجه به اخلاق عنوان کرد و گفت: اگر امروز سیاستمداران جهان اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند مشکلی در سطح جهان رخ نمی دهد.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه بی عدالتی ها و ظلم های امروز جهان ناشی از بی اخلاقی است، افزود: تمام کشمکش های امروز جهان و دشمنی ها از آثار بی اخلاقی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: در 24 خرداد حماسه سیاسی با حضور پرشور و دشمن شکن مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی محقق خواهد شد.
 
انصاری به ظرفیت های دینی مردم و توجه جدی آنها به حفظ ارزش های انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات و مسوولان باید همت و تلاش خود را در جهت تحقق حماسه سیاسی به کار گرفته تا بار دیگر توطئه دشمنان خنثی و پایه های نظام اسلامی مستحکم تر شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg3q9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما