دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 14186
ستاد انتخابات رضایی اعلام کرد:

حضور دانشجویان و نخبگان حامی محسن رضایی در حرم کریمه اهل بیت

قم نيوز : قم نیوز: دانشجویان و نخبگان قمی حامی دکتر رضایی ضمن زیارت مضجع نورانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حمایت خود را در این مکان مقدس از دکتر محسن رضایی اعلام کردند.
حضور دانشجویان و نخبگان حامی رضایی در حرم حضرت معصومه
حضور دانشجویان و نخبگان حامی رضایی در حرم حضرت معصومه
به گزارش قم نیوز، این دانشجویان و نخبگان با اعلام تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و ادامه دادن راه شهدا انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند.

این گروه حامیان محسن رضایی در قم پس از خواندن نماز جماعت ظهر و عشاء در شبستان امام خمینی با حضور در صحن حرم مطهر حضرت معصومه (س) و روبروی ایوان آیینه در اقدامی هماهنگی زیارت حضرت معصومه(س) را قرائت کردند.

رضا محمدی، مسؤل شاخه دانشجویان و نخبگان ستاد محسن رضایی در قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این حرکت به پیشنهاد یکی از اعضای ستاد دانشجوی و نخبگان محسن رضایی در قم انجام شد.

وی افزود: با این حرکت و حضور دانشجویان و نخبگان در حرم مطهر ضمن توسل به کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، اقدامی روحانی و معنوی مؤثری انجام شد که باعث انرژی مضاعف برای ادامه حضور پررنگ در انتخابات برای گروه دانشجویی بود.

مسئول شاخه دانشجویی ستاد محسن رضایی با اعلام حمایت از دکتر رضایی اظهار داشت: دانشجویان فهیم استان قم و نخبگان فرهیخته، بر اساس منطق و شرایط و برنامه های دکتر رضایی از ایشان حمایت می کنند و امید دارند با حضور ایشان بر کرسی ریاست جمهوری بسیاری از مسائل اقتصادی و فرهنگی و دانشجویی خیلی زود حل شود.

محمدی ادامه داد: دانشجویان حامی دکتر رضایی در قم برای موفقیت در انتخابات با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) دست به دعا و اقدامات مؤثر فرهنگی می زنند و حاضر نیستند مانند برخی از نامزدها اقدامات تخریبی علیه نامزد دیگر داشته باشند.

وی در پایان گفت: ما اعتقاد داریم با انتخاب دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری، هم زمان ملت بزرگ ایران به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دست پیدا خواهند کرد که شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز همین بوده است.

دانشجویان و نخبگان قمی حامی دکتر رضایی ضمن زیارت مضجع نورانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حمایت خود را در این مکان مقدس از دکتر محسن رضایی اعلام کردند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmvev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما