چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 14225
شهردار قم :

طرح معتمدین محلات تنها با مشارکت بسیجیان محقق می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان المعظم، بیست و ششمین جلسه ستاد انسجام بسیج و ائمه جماعات مساجد با حضور شهردار قم برگزار شد.
طرح معتمدین محلات تنها با مشارکت بسیجیان محقق می‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در این مراسم هدف از برگزاری جلسه ستاد انسجام بسیج و ائمه جماعات مساجد را در شهرداری قم، اعلام آمادگی شهرداری و بسیج برای همکاری و تعامل بیشتر در شهر به ویژه در نیمه شعبان همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) ذکر کرد و اظهار کرد: در سال‌های گذشته همکاری بسیج با شهرداری قم جهت ارائه خدمات به زائرین و مجاورین علی الخصوص در امر هدایت ترافیک در نیمه شعبان بسیار موثر بوده است.
وی با اشاره به تعامل و ارتباط بسیار زیاد شهرداری با شهروندان گفت: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارد، هر چه بتوانیم این مجموعه را به سمت ارزش بسیجی سوق دهیم، قطعاً اثر مثبت آن به سمت رضایتمندی بیشتر است.
دلبری با بیان اینکه در مجموعه بزرگ شهرداری افراد مختلف با عقاید و سلایق و طیف های مختلف حضور دارند؛اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این جلسه بحث جذب افراد جدید در بسیج و حفظ و نگهداری نیروهای قدیمی و بسیجیانی که قبلا عضو بسیج شده اند؛ می باشد، اگر ما بتوانیم این رویکرد و روش را در مجموعه شهرداری نهادینه کنیم قطعاً اثر مثبت دارد.
شهردار قم در ادامه به ارائه طرحی از سوی شهرداری قم در سال گذشته در خصوص حفظ انسجام بسیج و ائمه جماعات اشاره کرد و عنوان داشت: سال گذشته طرحی را مطرح کردیم که شورای معتمدین محله راه اندازی گردد تا از این طریق و با توانمندی ائمه جماعات و بسیجیان محلات خدمات مدیریت شهری ضابطه مند شود.
شهردار قم با تأکید بر راه اندازی طرح معتمدین محله با حضور معتمدین محلات خاطرنشان ساخت: شهرداری به عنوان رابطین بین شهروندان و بسیج و ائمه جماعات،آمادگی راه اندازی طرح معتمدین محله را دارد.
وی با اشاره به پیشنهاد شهرداری قم مبنی بر عضویت سه نفر در طرح معتمدین محله با حضور امام جماعت مسجد محله و مسئول بسیج پایگاه محله و همچنین عضویت نفر سوم که به انتخاب همان دو نفر باشد؛افزود:در صورت راه اندازی طرح شورای معتمدین محلات، از این به بعد هر فردی را که شورای معتمدین محله تایید نماید، شهرداری آمادگی همکاری با ایشان را دارد.
دلبری با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری آمادگی هر گونه همکاری با بسیج را دارد؛بیان داشت: این عمل یک ارتباطی بین اهالی، مسجد و پایگاه بسیج برقرار می نماید و شورای معتمدین محله می تواند مشکلات محله را به ما اعلام نمایند تا ما بررسی و رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdkx0f.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما