پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 14243
فرماندار قم در جمع مدیران استان:

برگزاری انتخابات در 130 شعبه روستایی قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم از برگزاری انتخابات در 130 شعبه روستایی استن قم در روز 24 خرداد خبر داد.
اسماعیل زارعی کوشا فرماندارقم
اسماعیل زارعی کوشا فرماندارقم
 به گزارش قم نیوز،‌ اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در گردهمایی جامعه اداری استان قم که با عنوان حماسه حضور در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: این دوره از انتخابات در ابعاد مختلفی جامع و ویژه است که مردم در این انتخابات به تکلیف شرعی، ملی و شهری خود عمل خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری فرد اول اجرایی کشور را انتخاب می‌کنند و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایندگان خود را در مدیریت شهری بر می‌گزینند ابراز داشت: ملت ایران با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات روز 24 خرداد، علاوه بر تعیین تکلیف سپردن مدیریت اجرایی کشور به رئیس جمهور منتخب، گامی بلند در جهت ترویج گفتمان امام و رهبری برخواهند داشت.
 
فرماندار قم با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در استان قم از ماه‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: کارهای برگزاری انتخابات بر اساس روز شمار و برنامه از قبل پیش‌بینی شده تا به امروز به خوبی دنبال شد.
 
وی گفت: مجموعه مدیران استان قم امروز عزمی جدی برای برگزاری انتخاباتی پرشور دارند تا بتوان انتخاباتی قانونمند و با شکوه برگزار  کرد.
 
زارعی کوشا در ادامه عنوان کرد: 274 نفر در شهر قم برای به دست آوردن 21 کرسی شوراهای شهر با هم رقابت می‌کنند و در شهرهای تابعه نیز 56 نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: در 130 شعبه روستایی در استان قم نیز انتخابات برگزار خواهد شد و امسال برای اولین بار در همه روستاهایی که طبق قانون می‌شد در آنجا انتخابات برگزار شود، مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شد.
 
فرماندار قم همچنین عنوان کرد: 13هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، ناظرین و بازرسان کار تامین امنیت و برگزاری انتخابات را در استان قم بر عهده دارند که بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده در استان قم 708 هزار نفر می‌توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند.
 
وی برگزاری انتخابات در ایران را فرآیندی مردمی برشمرد و گفت: اقشار مختلف مردم در برگزاری انتخابات سهیم هستند که در این مدت آموزش های لازم به عوامل اجریی و نظارت داده شده است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdsx0f.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما