سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 14398
معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خبر داد:

اعزام 10 کاروان از حوزه‌های علمیه سراسر کشور به سفر معنوی حج عمره

قم نيوز : قم نیوز: معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از اعزام 10کاروان از حوزه های علمیه سراسر کشور در سال جاری به سفر معنوی حج عمره خبر داد.
اعزام 10 کاروان از حوزه‌های علمیه سراسر کشور به سفر معنوی حج عمره
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار در همایش طلاب و روحانیون عمره‌گذار که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت: باید خدا را به خاطر این توفیق بزرگ و دعوتی که از شما برای سفر روحانی حج کرده شاکر بود.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم از نتایج این سفر که پاکی و طهارت است بهره‌مند شوید، خاطرنشان کرد: امسال هرچند سهمیه عمره تقلیل پیدا کرد و به تبع آن سهمیه حوزه‌های علمیه نیز کاهش یافت، اما به گونه‌ای عمل کردیم که این سهمیه بین حوزویان استان‌های مختلف توزیع شود.
 
معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با بیان اینکه عنایت خاصی به استان‌های محروم داشتیم، اظهار داشت: البته به دلیل اینکه سهمیه کم بود نتوانستیم در همه استان‌ها به صورت کاروان اعزام داشته باشیم.
 
این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها از جمله قم، تهران، اصفهان و مشهد حدود 10 کاروان امسال عازم سفر عمره شدند، ابراز داشت: بخشی از این کاروان‌ها در اردیبهشت سال جاری به این سفر معنوی اعزام شدند و مابقی نیز ماه آینده اعزام خواهند شد.
 
ملک‌دار با اشاره به تخصیص تسهیلات وام به طلاب و روحانیون عمره‌گذار گفت: هزینه عمره تقریبا دو برابر شد و با توجه به وضع معیشتی طلاب و روحانیون، پرداخت وام کمکی شد تا عزیزان بیشتری عازم سفر شوند.
 
وی همچنین از اهدا بسته‌های فرهنگی به روحانیون و طلاب عمره‌گذار خبر داد و اذعان داشت: کتاب‌هایی آماده شده و بین عمره‌گذاران توزیع می‌شود که در این سفر مورد استفاده واقع شود.
 
معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه در پایان تاکید کرد: همایشی در مدینه و مکه نیز پیش‌بینی شده است که طلاب و روحانیون عمره‌گذار از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcevx8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما