سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 14410
سرمربی تیم صبای قم:

به شكست تيم كره جنوبي اميدوارم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم فوتبال صباي قم در اردوی این تیم گفت: به شكست تيم كره جنوبي اميدوارم.
به شكست تيم كره جنوبي اميدوارم
به گزارش قم نیوز، محمد مايلي كهن در رابطه با بازی تیم ملی با کره جنوبی بیان کرد: هر چند اين مسابقه براي هر دو تيم سخت است اما طمينان دارم بازيكنان تيم ملي با بازي با غيرت مي توانند بر تيم كره غلبه كرده و بطور مستقيم به جام جهاني صعود كنند.

وي گفت: هر چند تيم كره جنوبي از تيم قدر ايران حساب مي برد اما بازيكنان و كادر فني بايد هوشيار باشند چون تيم كره جنوبي از تمام امكانات خود براي پيروزي اين ديدار تلاش خواهد كرد و از شرايط ميزباني استفاده خواهد كرد.

مايلي كهن همچنين در باره شرايط و وضعيت تيم صبا باتري گفت : تمام باشگاه هاي كشور از جمله ما از نظر مالي داراي مشكل هستيم و اميدواريم در روزهاي آينده اين مشكل رفع شود.

وي افزود : هر چند بازيكنان زيادي را از دست داديم اما اسكلت بندي تيم حفظ شده و با جذب بازيكنان باتجربه همچون رضا عنايتي و مهدي محمدي مسوولان باشگاه درصدد جذب سه يا چهار بازيكن ديگر براي تيم صبا هستند تا اين تيم در ليگ ۱۳ بتواند ناكامي‌هاي گذشته را جبران كند.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: براي موفقيت اين تيم در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور بايد مجموعه استان قم از جمله استانداري ، اداره كل ورزش و جوانان ، هيات فوتبال و مردم ورزش دوست دست به دست هم داده و ما را ياري كنند.

وي افزود: صبا تيم بزرگي است و ما كاري خواهيم كرد كه اين تيم در كنار موفقيت و الگو بودن از نظر اخلاق و معنويات از نظر فني نيز تيم كاملي باشد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjyxev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما