سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 14421
تیر ماه در پیست پرشین:

رقابت‌های کارتینگ قهرمانی کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون ورزش‌های موتورسواری و اتومبیرانی کشورمان قم را به عنوان میزبان پیکارهای کارتینگ قهرمانی کشور معرفی کرد.
رقابت‌های کارتینگ قهرمانی کشور در قم برگزار می‌شود
 به گزارش قم نیوز، در استان‌های مختلف کشورمان کمتر استانی وجود دارد که پیستی استاندارد و با قابلیت برگزاری مسابقات معتبر کارتینگ را داشته باشد اما در میان معدود استان‌هایی که از این موقعیت و امکانات برخوردارند، قم جایگاه ویژه‌ای دارد.
 
با تعامل سازنده اداره کل ورزش و جوانان استان قم و بخش خصوصی و البته با بودجه‌ای قابل توجه در مدت دو سال نخستین بار پیست ورزشی کارتینگ در مجموعه ورزشی پرشین واقع در بوستان تفریحی ورزشی الغدیر قم افتتاح شده است.
 
این اتفاق در مهر ماه سال گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی سال 1391 رخ داد و با حضور مسئولان عالی رتبه استانی از نخستین پیست اختصاصی و مجهز رشته ورزشی کارتینگ در قم بهره برداری صورت گرفت.
 
بدین ترتیب کارتینگ که یکی از رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به شمار می‌رود رسما فعالیت خود را در قم آغاز کرد و این رشته نیز به جمع ورزش‌های فعال در استان قم ملحق شد.
 
در قم علاقمندان زیادی به سمت و سوی این رشته ورزشی گرایش نشان دادند و این مهم مسئولان نخستین و تنها پیست اختصاصی کارتینگ قم را بر آن داشت تا نسبت به تجهیز بیشتر این مجموعه به امکانات و خواسته‌های ورزش دوستان اقدام کنند.
 
همزمان با افتتاح نخستین پیست کارتینگ در قم نخستین دوره رقابت‌های کشوری این رشته در مهرماه سال گذشته در قم برگزار شد و مسئولان این پیست با توجه به اقدامات خوب و موثری که در ادامه تلاش‌های خود برای تجهیز این پیست انجام دادند در آبان ماه سال قبل نیز از یک دوره رقابت‌های کارتینگ قهرمانی کشور میزبانی کردند، رقابت‌هایی که این بار با حضور ورزشکاران مطرح تر نیز برگزار شد.
 
در هر دوره برای برگزاری این مسابقات مسئولان انجمن کارتینگ هیئت ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم برای برگزاری رقابت‌های کارتینگ در قم اعلام آمادگی کردند تا توانایی خود را در برگزاری رقابت‌های معتبر این رشته و همچنین امکانات و ظرفیت‌های موجود در قم برای رشد و تحول در کارتینگ را نشان دهند.
 
این اقدامات خوب و قابل تقدیر از سوی تلاشگران توسعه کارتینگ در قم سبب شد تا فدراسیون ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی نیز از تلاش‌های هیئت قم در این زمینه استقبال کند و بدین ترتیب میزبانی یکی از معتبرترین رقابت‌های کارتینگ کشور در سال 1392 را به قم واگذار کند، رقابت‌هایی که چهاردهم تیر ماه در قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb8ab8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما