چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 14442
تیم فوتسال صبا:

تیم فوتسال صبای قم برنده بازی برگزار نشده

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید صبای قم در گام نخست از بازی های دور برگشت فوتسال امیدهای کشور با نتیجه سه بر صفر برنده بازی برگزار نشده لقب گرفت.
تیم فوتسال صبای قم برنده بازی برگزار نشده
 به گزارش قم نیوز، صبا برای کسب چهارمین پیروزی در دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه های کشور به مقصد شهرستان تنکابن راهی شمال کشور و بازی های دور برگشت این مسابقات شده است.
 
تیم فوتسال امید صبای قم بار دیگر در شرایطی در مسابقات فوتسال امیدهای قهرمانی کشور حضور یافت که نسبت به دوره های گذشته با توجه به پایان محدودیت سنی برخی از بازیکنان کلیدی خود دستخوش تغییرات زیادی شده است و امیدوار است که برای پنجمین بار به دیدارهای مرحله نیمه نهایی راه یابد.
 
صبا تاکنون در چهار مرحله موفق شده است به نیمه نهایی این مسابقات برود و در حالی که انتظار می رفت در این دوره بعد از چهار سال دوری از قهرمانی برای کسب دومین قهرمانی راهی فوتسال امیدهای کشور شود اما در نیم فصل اول نتایج بر وفق مراد این تیم نبوده است.
 
ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز در حالی وارد بازی های دور برگشت خود می‌شود که طی آن تیم فوتسال امید صبای قم یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شود و امیدوار است که با کسب نتایج بهتر نسبت به بازی های دور رفت جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند.
 
در پنج دوره قبلی این مسابقات نماینده فوتسال قم با نام‌های ارم کیش و صبا به مصاف حریفان رفته است و موفق به کسب دو عنوان سومی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان قهرمانی شده است و در مجموع از تیم‌های با سابقه این بازی‌ها به شمار می‌رود.
 
از سوی دیگر یکی از توفیقاتی که فوتسال قم از بابت حضور در رقابت‌های لیگ رده سنی امید و همچنین جوانان باشگاه‌های کشور به دست آورده است، معرفی چهره‌های جوان و مستعد جدید به فوتسال قم و بعد از آن به سطح اول فوتسال کشور بوده است.
 
بازیکنانی نظیر علیرضا وفایی، ابوالقاسم اروجی، محسن شنوفی، علی شریفی و چند چهره‌ جوان و جویای نام دیگر که در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم فوتسال صبای قم خوش درخشیدند و از ارکان تیم صبا در راه کسب عنوان نایب قهرمانی بودند، همگی زمانی در لیگ رده‌های سنی جوانان و امید فوتسال کشور مطرح شده‌اند.
 
دور برگشت رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر رده سنی امید کشور در حالی از امروز شروع می شود که تیم فوتسال نماینده قم پیش از این با نام ارم کیش در سال 1386 توانسته در نخستین دوره این رقابت‌ها با شکست تیم علم و ادب مشهد عنوان قهرمانی را کسب کند.
 
در سال دوم نیز تیم فوتسال ارم کیش قم به دیدار نهایی این بازی‌ها راه پیدا کرد اما در بازی پایانی بر سر کسب عنوان قهرمانی حریف تیم ماکو جوان ارومیه شد و با واگذاری نتیجه در این دیدار به اولین نخستین قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.
 
دوره‌های سوم و چهارم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور بار دیگر با حضور تیم ارم کیش قم در مرحله نیمه نهایی همراه بود اما با کسب مقام سوم برای این تیم در هر دو دوره به پایان رسید و در دوره پنجم نیز عنوانی نصیب نماینده قم نشد.
 
بعد از انجام بازی های دور رفت در مشهد مقدس، از امروز دیدارهای دور برگشت دوره ششم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی امید کشور با شرکت 14 تیم به صورت متمرکز آغاز می‌شود که صبا در گام نخست در دیداری از گروه دوم به مصاف لار جوان رفت و تيم فوتسال اميد صبا اولين سه امتياز را به دست آورد.
 
تيم فوتسال اميد صباي قم شامگاه دوشبنه بیست و هفتم خرداد ماه باید در اولين ديدار دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته اول فوتسال اميد کشور مي بايست به مصاف تيم لار جوان فارس مي رفت اما حریف در میدان مسابقه حاضر نشد تا صبا سه بر صفر برنده این بازی باشد و امروز با خیالی آسوده به مصاف تیم فوتسال فرش آراء مشهد برود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcewe8z.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما