چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 14449
با صدور پیامی:

تولیت حرم حضرت معصومه(س) انتخاب دکتر روحانی را تبریک گفت

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس قم، در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) انتخاب دکتر روحانی را تبریک گفت
 به گزارش قم نیوز، در متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی آمده است:
 
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران دامت برکاته
سلام علیکم و رحمه الله
 
خداوند متعال را حمد و سپاس می گویم که اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در سال جاری یعنی حماسه سیاسی را در ماه معظم شعبان در 24 خرداد ماه محقق ساخت.
 
تحقق این حماسه، شادی و امید را در ملت ایران و خشم و یأس دشمنان را در پی داشت. مردم با این حضور پرشکوه رشد و بصیرت و حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام عظیم الشأن و راه شهیدان و ایثارگران به نمایش گذاردند و با انتخاب حضرتعالی به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کرده و به حق خود رسیدند. ولله الحمد
 
این جانب خلق این حماسه عظیم و نیز انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و جناب عالی تبریک می گویم و در جوار کریمه آل الله حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) موفقیت شما را برای رسیدن به آرمان های بلند نظام و برنامه هایی که اعلام فرمودید از خداوند متعال خواستارم امیدوارم همواره از تأییدات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرج الشریف برخوردار باشید.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb9ab8.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما