چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 14459
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت شهادت جمعی از شیعیان مصر

قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، از علمای جهان اسلام می خواهد نسبت به مجازات عاملان اقدام نمایند.
بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت شهادت جمعی از شیعیان مصر
به گزارش قم نیوز، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به مناسبت شهادت جمعی از شیعیان مصر بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حمله وحشیانه تعدادی از تکفیری‌ها به خانه شیخ شحاته در مصر و کشتار فجیع محبین اهل بیت علیهم السلام دل‌های همه مسلمانان و انسان‌های خداپرست را به درد آورد.

این گونه اقدامات که ناشی از سر سپردن به دستورات و القائات آمریکا و اسرائیل است هر ازگاهی در نقطه‌ای از عالم به وقوع می‌پیوندد و موجب شهادت و مجروح شدن مظلومانی می‌شود که جز به راه راست نمی‌روند.

تندروی‌ها و عدم تبعیت از دستورات صریح و شفاف قرآن کریم مسبب کج‌فهمی و تفسیر به رای شیوخ سلفی و وهابی در سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و اکنون در مصر گشته است.

بی‌شک این گونه حرکات، وحدت و یکپارچگی امت اسلام را نشانه گرفته است و کسی جز دشمنان قسم‌خورده دین خدا از آن بهره‌برداری نخواهند کرد.

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، از علمای جهان اسلام و نهادهای بین‌المللی می‌خواهد ضمن اعتراض، نسبت به مجازات عاملان آن اقدام نمایند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcco0qs.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما