پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 14475
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری قم:

شیرینی استفاده از بلوار پیامبر اعظم(ص) در کام مشتاقان امام زمان(عج)

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری قم گفت: امسال زائران و مشتاقان امام عصر(عج) در نیمه شعبان شیرینی استفاده از بلوار پیامبر اعظم(ص) را خواهند چشید.
شیرینی استفاده از بلوار پیامبر اعظم(ص) در کام مشتاقان امام زمان(عج)
به گزارش قم نیوز، جهان‌بخش نجف‌زاده با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد امام عصر(عج) اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تجهیز پارک سوارها و پارکینگ در مناطق هشت گانه صورت گرفته است.

وی افزود: امسال اقدام بسیار ویژه‌ای برای نیمه شعبان در قم صورت گرفته است؛ از حدود یک ماه پیش تمام مناطق هشت گانه تمام امکانات خود را برای افتتاحیه مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) متمرکز کرده‌اند و روز یکشنبه هفته آینده این راه به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری قم با بیان اینکه این مسیر پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) را به میدان انتظار در نزدیکی جمکران مرتبط می‌کند گفت: چند تقاطع هم در این مسیر وجود دارد که به چراغ‌های راهنمایی تجهیز شده‌اند.

وی ادامه داد: امسال شهروندان قمی و زائران میلیونی جمکران و حرم حضرت معصومه(س) شیرینی استفاده از این مسیر را خواهند چشید و از طرحی که از 40 سال پیش آرزوی آن وجود داشت استفاده خواهند کرد.

نجف‌زاده با بیان اینکه معاونت خدمات شهری جانشینی شهردار را در بحث کمیته خدمات شهری بر عهده دارد خاطرنشان کرد: این معاونت کار برنامه‌ریزی و نظارت را انجام می‌دهد و در این میان معاونت هماهنگی و امور مناطق، تمام امور صورت گرفته در مناطق هشت گانه و هماهنگی میان معاونت‌ها و نیز ادارات و نهادهای استان را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری قم با اشاره به رضایت‌مندی مردم و زائران از مجموعه خدمات شهرداری و رسیدن این رضایت به نرخ 85 درصد گفت: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های جدید و توجه ویژه شهردار و معاونت‌ها به ارائه خدمات مطلوب شاهد افزایش رضایت‌مندی مسافران و گردشگران باشیم.

وی ادامه داد: 100 چشمه سرویس بهداشتی سیار امسال در مناطق مختلف به ویژه در اطراف مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد.

نجف‌زاده با تاکید بر توزیع مناسب اقلام مورد نیاز زائران و مسافران مانند نان و یخ بهداشتی تصریح کرد: این کار امسال به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم مجموعه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موجب افزایش رضایت‌مندی میلیون‌ها زائری بشود که وارد قم خواهند شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری قم از اجرای تزیینات بدنه بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: بنرهایی به منظور معرفی فرهنگ قم و پروژه‌های کلان شهری در قم در این مسیر نصب می‌شوند؛ معرفی صحیح شهر قم و برنامه‌های پنج ساله مدیریت شهری از دیگر موضوعاتی هستند که در بیلبوردهای مزبور در معرض نمایش قرار می‌گیرند تا به جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در قم هم کمک شود.


انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdcamyn6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما