پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 14494
با محوریت آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در عرصه مهدویت صورت می‌گیرد:

اجرای طرح وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت

قم نيوز : قم نیوز: مسئول طرح گفتمان مهدویت از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت خبر داد و گفت: در این طرح آثار آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در عرصه مهدویت مورد توجه قرار گرفته است.
اجرای طرح وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محسن اکبری عصر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقا بهره‌گیری از منابع دینی برای ترویج آموزه‌های معنوی، ترویج فرهنگ مهدویت در فضای سایبری و بهره‌گیری از منابع اصیل برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از 13 رجب آغاز شده است بیان کرد: برگزیدگان طرح گفتمان مهدویت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) معرفی می‌شوند.
 
مسئول طرح گفتمان مهدویت بیان کرد: پیش از این نیمه شعبان به عنوان پایان مهلت برگزاری این طرح پیش بینی شده بود ولی با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی رسانه‌ها، پایگاه‌های خبری و وبلاگ نویسان نسبت به تمدید مهلت شرکت در طرح تا پایان ماه شعبان اقدام کردیم.
 
وی در خصوص دیگر اهداف برگزاری طرح بیان کرد:‌ با اجرای این طرح منابع معتبر دینی در بحث مهدویت بیش از گذشته معرفی شده و از بروز تحریف و انحراف جلوگیری به عمل می‌آید.
 
اکبری در خصوص موضوع پیشنهادی برای شرکت در این طرح بیان کرد: بررسی اصالت عقیده به مهدویت با رویکرد آیات، ‌روایات و مبانی عقلی، ویژگی‌های منتظران و جامعه موعود، مبانی امام شناسی، فواید و آثار مکتب انتظار، نظام امامت و رهبری در اسلام، شبهات مهدویت و پاسخ آنها، توحید و مکتب انتظار، آثار و برکات عقیده به حضرت مهدی علیه السلام و... از جمله موضوعات پیشنهاد شده در راستای اجرای این طرح است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دهه مهدویت اشاره کرد و گفت: آیت الله صافی گلپایگانی از سال‌های گذشته نسبت به برگزاری دهه مهدویت تاکید داشتند و در این راستا امروز شاهد اقبال گسترده نسبت به برگزاری برنامه‌های این دهه هستیم.
 
مسئول طرح گفتمان مهدویت آیت‌الله صافی گلپایگانی را از مهدی پژوهان برجسته معرفی کرد و گفت: این مرجع تقلید در کتاب «منتخب الاثر فی الامام ثانی عشر» نسبت به گردآوری منابع و مصادر اهل سنت و شیعه در زمینه مهدویت اهتمام کرده است و این اثر را می‌توان در زمره آثار ارزشمند مهدوی دانست.
 
علاقه‌مندان به شرکت در طرح برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی به نشانی اینترنتی www.saafi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbaab8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما