شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 14528
دبیر هیئت کاراته استان قم:

پیکارهای کاراته قهرمانی قم در 10 وزن برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته کاهای قمی از امروز در اوزان مختلف پیکارهای قهرمانی قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
پیکارهای کاراته قهرمانی قم در 10 وزن برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز،  علیرضا برخوردار اظهار داشت: برگزاری رقابت های استانی در تمام رده های سنی امسال جزو برنامه های مهم هیئت کاراته قرار دارد و برای این منظور مسابقات متعددی در تقویم سال جاری هیئت گنجانده شده است.
 
وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در پیکارهای کاراته قهرمانی رده سني نونهالان قم از صبح روز جمعه سي و يكم خرداد ماه در بخش کومیته برای کسب عناوین اول تا سوم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
برخورداری ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه شروع فصل تابستان قرار داریم و بالطبع با توجه به اینکه در زمان اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز قرار داریم، فرصت خوبی در اختیار هیئت قرار گرفت تا رقابت های رده های سنی پایه را در سه ماه تابستان برنامه ریزی کند.
 
دبیر هیئت کاراته استان قم بیان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی قم را در رده های سنی مختلف برگزار می کنیم تا هم اینکه ارزیابی دقیقی از عملکرد کاراته کاهای استان در هر رده سنی داشته باشیم و هم اینکه برای اعزام ها بهترین ها شناسایی شوند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاراته کاهای مستعد و توانمند قمی هم باید در مسابقات لیگ های کاراته باشگاه های کشور حضور یابند و هم اینکه پیکارهای کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده های سنی گوناگون را در پیش دارند.
 
برخورداری تصریح کرد: برگزاری رقابت های کاراته در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره های جدید این رشته ورزشی را فراهم می سازد، ضمن اینکه جدال کاراته کاهای با تجربه و شناخته شده با چهره های جوان تجربه ورزشکاران ما را افزایش می دهد.
 
دبیر هیئت کاراته استان قم با اشاره به اهمیت حضور موفق کاراته کاهای قمی در مسابقات لیگ های باشگاه های کشور و تلاش هیئت برای تحقق این مهم، تصریح کرد: ثبت نام حضور در لیگ های کاراته کشور انجام شده و انشاءالله تیم های خوب و آماده ای به نمایندگی از قم در مسابقات سال جاری حضور می یابند.
 
برخورداری در پایان از حضور کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان نیز خبر داد و ابراز داشت: انتخابی تیم های ملی این دو رده سنی در تیرماه صورت می گیرد در حالی که هر دو تیم باید شهریور ماه در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور یابند که امیدواریم از بین هشت نماینده کاراته قم حتما در تیم اعزامی به رقابت های آسیایی نمایندگانی داشته باشیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjoiev.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما