شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 14532
روز نیمه شعبان:

طلاب بیش از 40 ملیت جهان به سمت مسجد جمکران راهپیمایی می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره فرهنگی تربیتی مرکز امور طلاب جامعه المصطفی العالمیه از چهارمین همایش پیاده‌روی طلاب غیر ایرانی جامعة المصطفی العالمیه در روز نیمه شعبان خبر داد.
طلاب بیش از 40 ملیت جهان به سمت مسجد جمکران راهپیمایی می‌کنند
به گزارش قم نیوز،  محمد اسماعیل‌خانی اظهار داشت: طلاب المصطفی سوم تیرماه، روز نیمه شعبان به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بین دو هزار تا دو هزار و 500 نفر از طلاب، کارکنان و کارمندان جامعة المصطفی به همراه خانواده‌هایشان در این راهپیمایی شرکت کنند.
 
رئیس اداره فرهنگی تربیتی مرکز امور طلاب جامعه المصطفی العالمیه گفت: مولودی خوانی، سر دادن شعارهای مذهبی و خواندن ادعیه از برنامه‌های این راهپیمایی در طول مسیر است.
 
وی به برنامه‌های فرهنگی برای طلاب در طول مسیر اشاره کرد و افزود: ‌طلاب قبل از رسیدن به مسجد مقدس جمکران در مکانی مستقر شده و برنامه‌هایی را برای شرکت کنندگان اجرا خواهیم کرد که توزیع برگه‌های قرعه کشی و اهدای جوایز به افراد از جمله این برنامه‌ها است.
 
اسماعیل‌خانی اذعان کرد: طلاب بیش از 90 ملیت جهان در جامعه المصطفی حضور دارند که سال گذشته بین 40 تا 50 ملیت در این راهپیمایی شرکت کرده بودند و امسال نیز پیش بینی می‌شود همین تعداد شرکت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این حرکت نمادین سال اول با حضور 300 نفر شروع شد که اینک شاهد حضور بیش از دو هزار نفر هستیم.
 
رئیس اداره فرهنگی تربیتی مرکز امور طلاب جامعه المصطفی العالمیه بیان داشت: هدف از اجرای برنامه پیاده‌روی برای طلاب، تقویت بعد ولایی و مهدویت طلاب و خانواده‌هایشان است و المصطفی در بروشورهایی که بین افراد پخش می‌کند بحث مهدویت، ‌قیام امام زمان و وقوع انقلاب اسلامی را توضیح داده است.
 
همایش پیاده‌روی طلاب المصطفی به سوی مسجد مقدس جمکران، روز نیمه شعبان از ساعت هفت صبح از مقابل گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آغاز می‌شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcewn8z.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما