سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 14612
سردار مجتبايي در بازديد از بلوار پيامبر اعظم(ص):

بعد از سال‌ها چشم انتظاري مردم، طرح حرم تا جمکران با زحمات بسيار زياد شهرداري قم به بهره برداري رسيد

قم نيوز : قم نیوز: فرماندهي انتظامي استان قم در بازديد از پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام گفت: بعد از سال‌ها چشم انتظاري مردم، طرح حرم تا جمکران با زحمات بسيار زياد شهرداري قم در آستانه نيمه شعبان به بهره برداري رسيد.
بعد از سال‌ها چشم انتظاري مردم، طرح حرم تا جمکران با زحمات بسيار زياد شهرداري قم به بهره برداري رسيد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، سردار کاظم مجتبايي در حاشيه بازديد از پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) اظهار داشت: بعد از سال‌ها چشم انتظاري مردم، طرح حرم تا جمکران با زحمات بسيار زياد شهرداري قم به بهره برداري رسيد و از اين به بعد زائران و مجاوران مي‌توانند از مسير تندروي اين بلوار براي دسترسي آسان و سريع به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران استفاده کنند.

وي بيان داشت: بلوار پيامبر اعظم(ص) به عنوان يک پروژه فراملي در حال تحقق است و با اجراي کامل آن امکان دسترسي سريع و مطمئن زائران به مسجد جمکران ايجاد مي‌شود. 

سردار مجتبايي خاطرنشان کرد: در مجموعه مديريت شهري براي مسير حرم تا جمکران علاوه بر عبور و مرور اهداف مهم فرهنگي و معنوي نيز در نظر گرفته شده است که پليس آمادگي دارد وظيفه خود را در اين زمينه انجام دهد.

وي ابراز داشت: مسئله ترافيک، فراهم کردن امنيت و شرايط مناسب تردد از وظايف نيروي انتظامي است که همه تلاش خود را خواهيم کرد تا تسهيلات امنيتي و ترافيکي مورد رضايت مردم واقع شود.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: همزمان با ميلاد حضرت صاحب الامر(عج) مسير تندرو بلوار پيامبر اعظم(ص) به روي مشتاقان و زائران مسجد مقدس جمکران گشوده شد که خوشبختانه با نظارت کامل و همکاري دستگاه‌هاي ديگر استان شاهد ترافيک رواني در مسير حرم جمکران بوديم.


انتهاي پيام/ 122
https://qomnews.ir/vdcdx90f.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما