سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 14615
در بیمارستان سیار عاشقان ولایت صورت گرفت:

نجات یک بیمار از مرگ حتمی در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: در نخستین ساعات برپائی بیمارستان سیار عاشقان ولایت یک بیمار دچار ناراحتی قلبی از مرگ حتمی نجات یافت.
نجات یک بیمار از مرگ حتمی در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری استانداری قم مستقر در مسجد مقدس جمکران، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان سیار عاشقان ولایت با اشاره به وضعیت جسمی این بیمار گفت: بیمار آقائی حدوداً 56 ساله اهل اهواز بود که دچار عارضه قلبی و کاهش هوشیاری شده بود.

عزت ا... براتی با بیان اینکه بیمار به صورت اورژانسی در این مرکز پذیرش شد افزود: به محض ورود بیمار به بیمارستان تیم های درمانی بر بالین وی حاضر شدند و به درمان بیمار پرداختند.

وی سرعت عمل کادر درمانی بیمارستان و وجود بیمارستان در محوطه داخلی مسجد مقدس جمکران را در نجات جان این بیمار موثر دانست و گفت: بیمارستان سیار عاشقان ولایت امسال با امکانات و تجهیزات کامل درمانی در محدوده اصلی مسجد مقدس جمکران برپاشده است.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان سیار عاشقان ولایت تصریح کرد: این بیمار پس از انجام اقدامات مراقبتی و درمانی لازم با حال عمومی مناسب جهت پیگیری و مداوای بیشتر به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل شد.

براتی خاطرنشان کرد: در مدت برپائی بیمارستان سیار عاشقان ولایت سایر بیمارستان های سطح شهر وظیفه پشتیبانی این مرکز را بر عهده دارند.

بیمارستان 50 تخت خوابی سیار عاشقان ولایت با مصوبه ستاد تسهیلات زائرین در محدوده شبستان اصلی مسجد مقدس جمکران  برپاشده است و با کادر مجرب درمانی و پشتیبانی به مراجعین خدمات رایگان درمانی ارائه می کند.


انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdcgn39q.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما