چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 14664
همزمان با هفته صنعت و معدن:

افتتاح نمايشگاه توانمندي هاي صنايع كوچك قم

قم نيوز : قم نیوز: شركت شهركهاي صنعتي استان قم دستاوردهاي خود را در معرض ديد مسئولان و كارشناسان و شهروندان قمي قرار داد.
افتتاح نمايشگاه توانمندي هاي صنايع كوچك قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، همزمان با هفته صنعت و معدن، نمايشگاه توانمندي هاي صنايع كوچك قم با حضور معاون برنامه ريزي استاندار افتتاح گرديد.

در اين نمايشگاه آخرين دستاوردها، اقدامات، محصولات و خروجي دستگاههاي دولتي، واحدهاي صنعتي و خانواده صنعت و معدن استان به نمايش گذاشته شد.

شركت شهركهاي صنعتي استان قم نيز آخرين اقدامات صورت گرفته طي سالهاي گذشته و همچنين برنامه هاي سال آتي خود در زمينه شهرك سازي صنعتي، پروژه ها و زيرساختهاي شهركهاي صنعتي استان را در معرض ديد مسئولان ، كارشناسان و شهروندان قمي قرار داد.
از جمله موضوعات ارائه شده در اين نمايشگاه ماكت شهرك هاي صنعتي چاپ و نشر و ICT است كه هر دو اين شهرك ها به عنوان اولين شهرك هاي صنعتي و تخصصي در نوع خود به حساب مي ايد.

گفتني است روزانه مديران و كارشناسان بخشهاي مختلف شركت با حضور در غرفه شركت شهركها در اين نمايشگاه پاسخگوي متقاضيان، كارشناسان و علاقمندان به سرمايه گذاري در شهركهاي صنعتي استان قم هستند.

مهندس روح الله ابراهيمي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم در حاشيه اين نمايشگاه ضمن ارائه گزارش عملكرد اين شركت طي يك سال گذشته ارائه كرد.

وي در ادامه به احداث واحدهاي كارگاهي در سطح شهرك هاي صنعتي قم اشاره و تصريح كرد از اقدامات مثبت و تاثيرگذار شركت شهركها احداث واحدهاي كوچك كارگاهي و قرار دادن آنهادر اختيار متقاضيان با شرايط كاملاً استثنايي است تا هر علاقمند به صنعت و يا متقاضي با رتبه هاي مختلف از نظر توان مالي بتوانند از اين فرصت بوجود آمده بهره مند شوند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcayin6.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما