شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 14724
به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان:

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی شهرالله در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، از برگزاری مسابقه قرآنی شهر الله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مسجد رفعت قم خبر داد.
برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی شهرالله در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر شفیعی، روز شنبه با اعلام این خبر گفت: مسجد رفعت قم چهارشنبه هر هفته میزبان برنامه های قرآنی موسسه فنون و قرائت قرآن کریم است که برنامه های موسسه در ماه مبارک رمضان هر شب بصورت مفصل با اجرای برنامه های متنوع از جمله سخرانی، نغمات قرآنی، جلسات تفسیر و قرائت قرآن کریم برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: جلسه موسسه فنون و قرائت از جلسات نمونه استانی است که بصورت منظم برگزار می شود و از اساتید ممتاز بهره می گیرد.
 
مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: شب های آخر ماه مبارک رمضان اختصاص به برگزاری مسابقات دارد که در رشته‌های قرائت، ترتیل‌خوانی، حفظ، معارف، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و تجوید عملی برگزار می شود.
 
علاقه مندان به شرکت در این مسابقات، می توانند برای ثبت نام در ساعات اداری به دفتر موسسه فنون و قرائت قرآن کریم به آدرس قم، خیابان صفائیه، مسجد رفعت مراجعه کنند و یا چهارشنبه شب‌ها در حاشیه مراسم قرائت قرآن و جمعه صبح‌ها در حاشیه حلقه‌های آموزشی به آدرس فوق مراجعه کنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchkqnz.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما