دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 14794
در هفت وزن رده سنی خردسالان:

پرونده رقابت های کشتی قهرمانی قم بسته شد

قم نيوز : قم نیوز: پرونده رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی استان قم با معرفی نفرات برتر دو رده سنی در هر دو رشته بسته شد.
پرونده رقابت های کشتی قهرمانی قم بسته شد
 به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی قهرمانی استان قم در دو رشته آزاد و فرنگی و در دو رده سنی نونهالان و خردسالان برگزار شد و کشتی گیران شرکت کننده در 7، 8 و 10 وزن هر رده سنی برای به دست آوردن مقام و قرار گرفتن روی سکو با یکدیگر مسابقه دادند.
 
ابتدا بر اساس برنامه ریزی هیئت کشتی استان قم مسابقات کشتی آزاد رده سنی نونهالان قم برگزار شد و بعد از آن کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات رده سنی خردسالان کشتی آزاد قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سپس رقابت های کشتی فرنگی برگزار شد.
 
در مسابقات کشتی فرنگی ابتدا جدال فرنگی کاران مدعی در رده سنی نونهالان به انجام رسید که طی آن تیم ها و نفرات برتر شناسایی شدند و در نهایت مسابقات کشتی فرنگی رده سنی خردسالان برگزار شد و برترین ها در هفت وزن معرفی شدند.
 
برترين‌هاي کشتي فرنگي خردسالان قم:
وزن 29 کيلوگرم: هادي آرزومند
وزن 32 کيلوگرم: محمد جانقلي
وزن 35 کيلوگرم: امير عبدي
وزن 38 کيلوگرم: عليرضا خرمي
وزن 42 کيلوگرم: محمد مهدي اسدي   
وزن 47 کيلوگرم: محمد رضا سلطاني
وزن 53 کيلوگرم: اميرمهدي عسگري
 
رئيس هيئت كشتي استان قم در حاشيه اين رقابت‌ها به خبرنگار مهر گفت: هيئت كشتي استان قم برترين‌هاي اين رقابت‌ها را زير نظر مربيان پرتلاش و سازنده كشتي قم مورد حمايت و پشتيباني قرار مي‌دهد تا از آنها به عنوان پشتوانه‌هاي آينده كشتي قم بهره ببريم.
 
محسن حلوايي اظهار داشت: كشتي‌گيراني كه در حال حاضر براي ورزش قم در مسابقات داخلي و برون مرزي افتخار آفريني مي‌كنند محصول استعداديابي كشتي قم از رده‌هاي سني پايه هستند و از آنها به عنوان آينده سازان كشتي قم قطعا حمايت جدي خواهيم داشت.
 
جام قهرمانی کشتی نونهالان قم به خانه کشتی تقدیم شد
 
جام قهرمانی پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان قم به کشتی گیران تیم خانه کشتی قم رسید.
 
بعد از برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان و خردسالان قم، طبق برنامه هیئت کشتی قم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی قم در این دو رده سنی برگزار شد و با معرفی تیم‌های بر‌تر به پایان رسید.
 
هیئت کشتی در راستای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی پر استعداد در استان قم در سال های اخیر اقدام به برگزاری مسابقات لیگ باشگاه‌های استان کرده است و از این بابت نیز نتایج و برکات خوبی نصیب و عاید کشتی آزاد و فرنگی قم شده است.
 
بر همین اساس رقابت‌های کشتی قهرمانی رده های سنی پایه قم یعنی رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در هر دو رشته آزاد و فرنگی برنامه ریزی شد و این رقابت‌ها با کیفیتی مطلوب در آغازین روزهای اجرای برنامه های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان با شرکت کشتی گیران و تیم های مدعی برگزار شد.
 
این دوره از پیکارهای کشتی قهرمانی استان قم در حالی با معرفی تیم‌های بر‌تر خود به کار خود پایان داد که در ابتدا پیکارهای رده سنی نونهالان به انجام رسید و در ‌‌نهایت این کشتی‌گیران تیم خانه کشتی قم بودند که عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
 
نتایج اوزان مختلف مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان قم:
وزن 32 کيلوگرم: مهدي قرباني از تیم خانه کشتی
وزن 35 کيلوگرم: علي حسين‌خاني از تیم خانه کشتی
وزن 38 کيلوگرم: عليرضا آريامهر از تیم خانه کشتی
وزن 42 کيلوگرم: ابوالفضل طالبي از تیم کانون بسیج
وزن 53 کيلوگرم: رضا مردي از باشگاه تختی
وزن 59 کيلوگرم: ابوالفضل زينتي از تیم خانه کشتی
وزن 66 کيلوگرم: يعقوب عطارد از تیم خانه کشتی
وزن 73 کيلوگرم: اميرحسين قرنلي از باشگاه تختی
وزن 85 کيلوگرم: عليرضا ملکي از تیم خانه کشتی
 
با احتساب امتیازهای کسب شده و همچنین با نگاهی به مدال های توزیع شده بین نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف، در رده بندی نهایی بخش تیمی تیم خانه کشتی قم در جایگاه نخست قرار گرفت و بدین ترتیب قهرمان کشتی قهرمانی نونهالان قم شد، ضمن اینکه باشگاه تختی و کانون بسیج هم در رده بندی تیمی دوم و سوم شدند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdceef8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما