کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای برگزاری یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین المللی امام رضا (ع):

خاطرات زیارت رضوی توسط کودکان و نوجوانان نوشته می‌شوند

10 تير 1392 ساعت 12:05

قم نیوز: دبیرخانه‌ی اولین جشنواره سراسری «خاطرات زیارت رضوی» طی فراخوانی از اعضای کودک و نوجوان مستعد در زمینه‌‍ی ادبی دعوت کرد تا خاطرات خود را از زیارت حضرت امام رضا (علیه السلام) به رشته‌ی تحریر درآورند.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم این جشنواره که از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) می باشد، برای نخستین سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی آغاز به کار کرده است.

براساس شیوه نامه‌ی منتشر شده از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره آثار شرکت کنندگان در چهارگروه سنی7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال موردارزیابی قرار می گیرد و در هر گروه سنی نیز سه اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب می‌شود.

به گفته‌ی عادله خلیفی؛ مسئول دبیرخانه‌ی جشنواره «خاطرات زیارت رضوی» هر شرکت کننده می تواند حدااکثر 3 خاطره را که شخصی و یا از زبان فرد دیگری باشد به دبیرخانه ارسال نماید.

گفتنی است مهلت ارسال خاطرات زیارت رضوی به دبیرخانه‌ی جشنواره  تا 20 تیرماه اعلام شده است و زمان اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان نیز روز16 شهریورماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در استان قم خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی و همچنین مراجعه به وبلاگ اختصاصی جشنواره رضوی استان قم، فراخوان و شیوه نامه‌ی جشنواره « خاطرات زیارت رضوی» را دریافت نمایند.

نشانی پایگاه اینترنتی : www.delneshan.parsiblog.com
پست الکترونیک : khaterenevisi.razavi@ gmail.com


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14810

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14810/خاطرات-زیارت-رضوی-توسط-کودکان-نوجوانان-نوشته-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir