دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 14810
در راستای برگزاری یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین المللی امام رضا (ع):

خاطرات زیارت رضوی توسط کودکان و نوجوانان نوشته می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیرخانه‌ی اولین جشنواره سراسری «خاطرات زیارت رضوی» طی فراخوانی از اعضای کودک و نوجوان مستعد در زمینه‌‍ی ادبی دعوت کرد تا خاطرات خود را از زیارت حضرت امام رضا (علیه السلام) به رشته‌ی تحریر درآورند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم این جشنواره که از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) می باشد، برای نخستین سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی آغاز به کار کرده است.

براساس شیوه نامه‌ی منتشر شده از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره آثار شرکت کنندگان در چهارگروه سنی7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال موردارزیابی قرار می گیرد و در هر گروه سنی نیز سه اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب می‌شود.

به گفته‌ی عادله خلیفی؛ مسئول دبیرخانه‌ی جشنواره «خاطرات زیارت رضوی» هر شرکت کننده می تواند حدااکثر 3 خاطره را که شخصی و یا از زبان فرد دیگری باشد به دبیرخانه ارسال نماید.

گفتنی است مهلت ارسال خاطرات زیارت رضوی به دبیرخانه‌ی جشنواره  تا 20 تیرماه اعلام شده است و زمان اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان نیز روز16 شهریورماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در استان قم خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی و همچنین مراجعه به وبلاگ اختصاصی جشنواره رضوی استان قم، فراخوان و شیوه نامه‌ی جشنواره « خاطرات زیارت رضوی» را دریافت نمایند.

نشانی پایگاه اینترنتی : www.delneshan.parsiblog.com
پست الکترونیک : khaterenevisi.razavi@ gmail.com


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdzj0f.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما