دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 14813
با پایان رقابت مدعیان در چهار رده سنی:

مجتمع نور فاتح پیکارهای کونگ فو قهرمانی استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای کونگ فو قهرمانی استان قم با قرار گرفتن کونگ فوکاران باشگاه مجتمع نور قم بر سکوی قهرمانی به کار خود پایان داد.
مجتمع نور فاتح پیکارهای کونگ فو قهرمانی استان قم شد
 به گزارش قم نیوز، هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو استان قم مسابقات قهرمانی این رشته را به ترتیب در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کرد و طی آن باشگاه های فعال کونگ فو قم برای قهرمانی با یکدیگر رقابتی نزدیک و تماشایی داشتند.
 
در این دوره از مسابقات 15 تیم شرکت داشتند که در تلاس برای به دست آوردن مقام های اول تا سوم در خانه ورزش های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به رقابت پرداختند و سرانجام تیم اعزامی از باشگاه مجتمع نور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
 
کونگ فوکاران باشگاه مجتمع نور راه در راه کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارهای کونگ فو قهرمانی استان قم جواد محمدزاده از مربیان با تجربه و جوان کونگ فو قم هدایت می کرد و این تیم با کسب بیشترین امتیاز و مدال در جایگاه نخست ایستاد.
 
در رده بندی نهایی بخش تیمی این دوره از پیکارهای کونگ فو قهرمانی قم باشگاه نارنج پردیسان با هدایت محمدعلی کریمی به مقام نایب قهرمانی رسید و سرانجام این رقابت ها با مقام سومی باشگاه راحله به مربیگری ابوالقاسم افشاری مهر پایان یافت.
 
در روز پایانی این دوره از مسابقات کونگ فو قهرمانی قم، فایترهای رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام برترین ها در اوزان منهای 54، 63، 68، 73، 83 و به اضافه 88 کیلوگرم معرفی و تجلیل شدند.
مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها با نظارت دقیق بر عملکرد کونگ فوکاران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی استان قم، عنوان فنی ترین فایتر را به محمدکاظم عابدی دادند و فایتراخلاق نیز از سوی مسئولان برگزاری سیدراشد امینی انتخاب شد.
 
برترین های پنج وزن مسابقات کونگ فو رده سنی جوانان قم:
 
وزن منهای 54 کیلوگرم:
مقام اول: علی رضامحمدی
مقام دوم: حسین اسدی
مقام سوم: امیرنجات نیا
 
وزن منهای 63 کیلوگرم:
مقام اول : توحید ابراهیمی
مقام دوم: داوود جهانبخش
مقام سوم: محمدرضاعباسی
 
وزن منهای 68 کیلوگرم:
مقام اول: عبدالله قره ولی
مقام دوم: حیدر ایلی
مقام سوم: مهدی شیری
 
وزن منهای 73 کیلوگرم:
مقام اول: ابوالفضل مرادی
مقام دوم: بهمن فامیل بیات
مقام سوم: وحید خلج
 
وزن به اضافه 83 کیلوگرم:
مقام اول: عباسعلی افشار
مقام دوم: احمد عزتی
مقام سوم: داوود جهانبخش
 
وزن به اضافه 88 کیلوگرم:
مقام اول: روح الله افشارپور
مقام دوم: احمد عقیقی
مقام سوم: مجید میرزایی


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcgw79q.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما