دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 14820
با موضوع ریز گردها برگزار شد:

برگزاری کمیته زیست محیط شهری

قم نيوز : قم نیوز: دهمين جلسه كميته محيط‌ زيست شهري با موضوع بررسي مشكل ريزگردها در شوراي اسلامي شهر قم با حضور اعضاي شوراي شهر، مديران شهرداري كلانشهر قم و همچنين مديران كل منابع طبيعي، جهادكشاورزي و محمودعلي ركني مدير كل حفاظت محيط زيست استان قم تشكيل شد.
برگزاری کمیته زیست محیط شهری
به گزارش قم نیوزبه نقل ازروابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قم، در اين جلسه دكتر محمودعلي ركني گفت: كنترل ريزگردها و گردغبار را با مديريت فعال، در حوزه‌هاي گسترش فضاي سبز(كمربندسبز، پارك‌هاو بوستان‌هاي محله اي و عمومي) در حدنرم هاي ملي و بين المللي به همراه تامين حقابه‌هاي زيست محيطي تالاب هاو مجاري آبي استان امكان پذير است.

بعلاوه تجهيز و تمهيد ايستگاه هاي سنجش آلودگي هوا  بنحوئيكه مستمرا وضعيت آلودگي هوا رصد و پايش شده و تمهيدات و تدابير پيشگيرانه واصلاحي اتخاذ شود از رويكردهاي اساسي در اين باره قلمداد مي شود.

شايان ذكر است: طرح جامع پيش بيني و كاهش آلودگي هوا در كارگروه مديريت بحران استان مصوب شده و در حال تهيه، تدوين و به روزرساني مي باشد البته ايشان ابراز اميداوري نمودند با تصويب و عملياتي نمودن طرح مذكور با حضور، همياري و همكاري دستگاه هاي مرتبط اداري و تشكل هاي زيست محيطي مي توان به نتايج قابل قبول، كليدي و در نهايت هم‌افزايي زيست محيطي در ارتباط با رفع چالش هاي زيست محيطي ريزگردها و گردغبار دست يافت.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdce7v8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما