سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 14848
روز ملي صنعت و معدن:

تجليل وزير صنعت، معدن و تجارت از مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم

قم نيوز : قم نیوز: در همايش بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن در تهران از توسعه مناسب خوشه كسب و كار كفش شركت شهركهاي صنعتي استان قم در بخش حمايت از خوشه هاي صنعتي تجليل به عمل آمد.
تجليل وزير صنعت، معدن و تجارت از مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، همايش روز ملي صنعت و معدن همزمان با دهم تيرماه با حضور دكتر رحيمي معاون اول رئيس جمهور،‌وزير صنعت، معدن و تجارت و فعالان حوزه صنعت و معدن در مركز اجلاس سران برگزار شد .

 در اين همايش كه به بررسي عملكرد مجموعه هاي صنعتي و معدني بخش دولتي و خصوصي طي سال گذشته پرداخته شد از 75 واحد نمونه صنعتي و معدني كشور و برترين هاي توليد و صنعت گران كشور تجليل به عمل آمد. 

در ادامه اين مراسم وزير صنعت‌، معدن و تجارت با اهداء تنديس همايش و لوح تقدير به مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم از اقدامات يكسال اخير اين شركت در توسعه خوشه  كسب و كار كفش در اين استان تجليل به عمل آمد.

 مهندس روح اله ابراهيمي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم در اين خصوص اظهار داشت: پروژه توسعه خوشه هاي كسب و كار از سال  85 در استان توسط شركت شهرك هاي صنعتي آغاز شد و در سال 88خوشه كفش و دمپايي با تشكيل تيم توسعه خوشه به عنوان اولين خوشه كار توسعه را آغاز كرد.

وي اضافه كرد: در طول سه سال فعاليت، خوشه كفش قم ضمن دستيابي به چشم انداز ترسيم شده، موفق به ايجاد اولين كنسرسيوم و همچنين برند مشترك در صنعت كفش كشورگرديد و با تقويت سرمايه اجتماعي و افزايش دانش ذي نفعان خوشه، شبكه هاي همكاري منسجم كه مهمترين هدف توسعه خوشه مي باشد، شكل گرفت  كه ماحصل آن حضور در بازارهاي جديد در آسياي ميانه و آفريقا مي باشد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcevv8z.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما