سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 14850
صبح امروز:

ارابه مرگ جوانی را به کام خود کشاند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: سقوط جوان 20 ساله‌ای از موتورسیکلت در جاده کاشان موجب فوت راکب موتورسیکلت شد.
ارابه مرگ جوانی را به کام خود کشاند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی‌ با تبین حوادث 48 ساعت گذشته اظهار کرد: سحرگاه امروز جوانی 20 ساله در جاده قدیم قم _کاشان از موتورسیکلت سقوط کرد که این حادثه منجر به مرگ وی شد.
 
وی با بیان اینکه خطرهای گوناگونی مانند کشته و مجروح شدن راکبان موتورسیکلت‌ها را تهدید می‌کند تصریح کرد: در جاده قنوات سقوط از موتورسیکلت موجب شد پنج نفر به شدت مصدوم شوند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه پزشکی به مراکز درمانی انتقال یافتند.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از سقوط دو نفر موتورسوار در خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: وضعیت جسمانی این دو نفر بسیار وخیم گزارش شده است.
 
وی به تصادف وسیله نقلیه و عابر پیاده در خیابان سوم خرداد اشاره و ابراز داشت: در این حادثه نیز دو نفر مصدوم شدند که وضعیت یکی از آنان بسیار وخیم گزارش شد.
 
فراهانی همجنین به تصادف سواری با گاردریل در اتوبان کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchv6nz.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما