سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 14856
مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س):

طرح تابستانی «در پناه بانو» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) از اجرای طرح تابستانی «در پناه بانو» از بیستم تیر تا پایان تابستان امسال خبر داد.
طرح تابستانی «در پناه بانو» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی با اشاره به اجرای طرح «در پناه بانو» اظهار کرد: اداره امور تبلیغی بانوان؛ این طرح را ویژه تابستان برای دختران در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان برگزار می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: واحدهای امور کودکان و ارتباط با جوانان در طرح «در پناه بانو» به ارائه برنامه برای دختران در گروه‌های سنی مختلف می‌پردازند.
 
مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت دختران، ارائه برنامه متنوع و جدید در قالب برنامه‌های فکری، اندیشه‌ای، معرفتی و دینی از جمله اهداف این طرح است.
 
وی عنوان داشت: برنامه‌هایی مانند کارگاه قصه، نقاشی، رنگ‌آمیزی، قصه‌گویی قرآنی، جنگ نماز و جنگ‌های مناسبتی در بخش کودکان این طرح در رواق کودک برگزار می‌شود.
 
ثباتی با بیان اینکه 200 نفر به عضویت هیئت دختران خورشید درآمده‌اند گفت: این هیئت چهارشنبه‌ها از ساعت 17 تا 19 به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازد.
 
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر مراجعات اداره امور تبلیغی بانوان در بخش خواهران شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) مراجعه کرده یا با تلفن 37175561 تماس حاصل کنند.
 
مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی گفت: این نشست‌ها با موضوع سبک زندگی دختر مسلمان ایرانی و بازبینی هویت دخترانه برگزار می‌شود که کارشناسان و اساتید در این نشست به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
طرح «در پناه بانو» از بیستم تیر تا پایان شهریور در بخش خواهران شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcd9j0f.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما