چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 14875
رئیس هیئت فوتبال قم:

هیچ‌گونه همکاری با شهر فرودگاهی در برگزاری جام رمضان نداریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان با بیان این که هیچ نوع تفاهم نامه با شهر فرودگاهی قم امضا نکرده ایم، گفت: در حال حاضر هیچ همکاری ای با شهر فرودگاهی قم نداریم.
هیچ‌گونه همکاری با شهر فرودگاهی در برگزاری جام رمضان نداریم
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان اظهار کرد: ما در ابتدا برگزاری مسابقات را برعهده گرفتیم و از سازمان شهر فرودگاهی تقاضا کردیم هزینه‌ها را پرداخته و به این برنامه ورزشی کمک مالی کند.
 
وی افزود: در صحبت‌های صورت گرفته؛ عنوان کردیم که مجری و کادر اجرایی بر عهده هیئت فوقبال باشد اما این موضوع از نظر شرکت سازنده شهر فرودگاهی پذیرفته نشد.
 
وی با اشاره به این که هیئت فوتبال استان هیچ تفاهم نامه ای را با شهر فرودگاهی ننوشته است، گفت: هیئت فوتبال استان تنها در جلسات آن‌ها شرکت کرده است.
 
رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: در جلسات برگزار شده عنوان شد که هیئت فوتبال به طور جداگانه مسابقات جام رمضان را برگزار می‌کند و شهر فرودگاهی با نظارت و حمایت مالی می‌تواند در این زمینه کمک کند که اگر این درخواست را قبول کند طبق قوانین فوتبال توافق نامه ای را خواهیم نوشت.
 
بهرامی افزود: از جمله برنامه‌های هیئت فوتبال برگزاری مسابقات سالنی فوتسال در سالن شهید حیدریان است و شرایط آن هم آزاد است و همه تیم‌ها می‌توانند در آن شرکت کرده و هیچ محدودیتی وجود ندارد.
 
رئیس هیئت فوتبال استان خاطر نشان کرد: با مراجعه به هیئت فوتبال و پرداخت مبلغ 250 هزار تومان که ورودی مسابقات است می‌توان ثبت نام کرد.
 
یادآور می شود، تبلیغات صورت گرفته در سطح شهر قم، پرداخت جوایز سنگین چند صد میلیون ریالی را به تیم‌های برگزیده نوید می‌دهد که این مساله در کنار عدم همکاری هیئت فوتبال موجبات نگرانی اهالی ورزش و خانواده‌ها را در مورد عواقب برگزاری چنین مسابقه ای، آن هم بدون نظارت هیئت فوتبال استان قم مطرح ساخته است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcenv8z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما