چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 14892
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خبر داد:

جلوگیری از مراجعه غیر ضروری 89 هزار نفر برای تأیید دارو

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: با ارائه خدمت تأیید اینترنتی دارو از مراجعه غیر ضروری 89 هزار نفر جلوگیری شده است.
جلوگیری از مراجعه غیر ضروری 89 هزار نفر برای تأیید دارو
به گزارش قم نیوز، داوود علیمحمدی با بیان اینکه خدمات مدیریت درمان تأمین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم ارائه می‌شود اظهار کرد: درمان مستقیم در پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک 22 بهمن و دی کلینیک دکتر غرضی به عنوان درمانگاه‌های تأمین اجتماعی ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به خدمت تأیید اینترنتی دارو توسط دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی عنوان داشت: با ارائه این خدمت از مراجعه غیر ضروری بیش از 89 هزار نفر به این دفتر جلوگیری شده است.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با بیان اینکه خدمت تأیید دارو در دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در سال گذشته 30 درصد رشد داشته است گفت: با توجه به مشکل تردد بیماران، کاهش زمان تردد خدمتی ارزشمند برای بیمه‌شدگان محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به کمیسیون‌های پزشکی به عنوان یکی از خدمت‌های مهم و حساس مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات این کمیسیون در پلی کلینیک 22 بهمن واقع در بلوار امین ارائه می‌شود.
 
علیمحمدی یادآور شد: تأیید استراحت‌های پزشکی، تشکیل جلسات کمیسیون‌های پزشکی برای از کارافتادگی و انجام معاینات پیش از ورود به سازمان تامین اجتماعی در این مرکز انجام می‌شود.
 
وی عنوان داشت: 4 هزار و 613 نفر در سال گذشته برای دریافت تأیید استراحت پزشکی به بخش شورای پزشکی مراجعه کردند.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: نزدیک به 4 هزار نفر به کمیسیون‌های حرف و مشاغل آزاد در سال 91 مراجعه کردند که نسبت به سال گذشته 215 درصد رشد داشته است.
 
وی عنوان داشت: 778 نفر در سال گذشته برای انجام اعمال فوق‌تخصصی به بیمارستان‌های تامین اجتماعی و طرف قرار داد تامین اجتماعی ارجاع داده شدند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdxj0f.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما