کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 5 خبر داد:

پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث بلوار آیت الله بهاءالدینی(ره)

13 تير 1392 ساعت 12:36

قم نیوز: با اتمام عملیات تسطیح ، جدول گذاری و اجرای اصلاح هندسی بلوار آیت الله بهاءالدینی (ره) ، این پروژه روزهای پایانی عملیات عمرانی را پشت سر می گذارد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسینی با اعلام اتمام عملیات جدول گذاری ، تسطیح و اصلاح هندسی بلوار آیت الله بهاءالدینی افزود: در این پروژه بیش از ده هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری ، خاکریزی شامل لایه های خاکریز انجام گرفته است و مسیر اصلی بلوار ، آماده آسفالت ریزی می باشد.

وی تسهیل در عبور و مرور ، حذف گره های ترافیکی بلوار شهید دل آذر، خیابان قدس(زاویه)، میدان حضرت ولیعصر(عج) ، تقسیم بار ترافیکی این مسیر ها و همچنین افزایش ایمنی در عبور و مرور را از اهداف این طرح دانست و در خصوص ویژگی های فنی آن گفت:  این پروژه حد فاصل انتهای خیابان قدس(زاویه) تا کمربندی امام علی (ع) شامل 36 هزار متر مربع پروژه عمرانی را شامل می شود.

حسینی طول و عرض این پروژه را به ترتیب 800 و 45 متر ذکر کرد و بیان داشت : در این پروژه بیش از 3000 متر طول جدولگذاری مکانیزه و اجرای انهار انجام گردیده است .

شهردار منطقه 5 با اعلام آخرین وضعیت و اقدامات انجام گرفته در راستای تکمیل بلوار آیت الله بهاءالدینی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر  7 میلیارد ریال در حال پیگیری است و مراحل نهایی عملیات عمرانی را سپری می کند.

حسینی ضمن تشکر از همکاری مالکین واقع در طرح افزود: ادامه فعالیت این پروژه با موانع متعددی روبرو بود که با طراحی مهندسین شهرداری و تعامل بسیار خوب مالکین در خصوص آزاد سازی اراضی این پروژه و با همت و تلاش بسیار نسبت به رفع موانع اقدام و در حال حاضر پیشرفت 90 درصدی دارد.

وی در پایان اظهار داشت : این پروژه تا پایان به صورت جدی دنبال خواهد شد و امیدواریم به زودی مردم عزیز این منطقه و کلیه شهروندان قمی طعم شیرین افتتاح و بهره برداری آن را به همراه ترددی ایمن تجربه کنند.


انتهای پیام/122
 


کد مطلب: 14923

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14923/پیشرفت-90-درصدی-پروژه-احداث-بلوار-آیت-الله-بهاءالدینی-ره

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir