پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 14923
شهردار منطقه 5 خبر داد:

پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث بلوار آیت الله بهاءالدینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: با اتمام عملیات تسطیح ، جدول گذاری و اجرای اصلاح هندسی بلوار آیت الله بهاءالدینی (ره) ، این پروژه روزهای پایانی عملیات عمرانی را پشت سر می گذارد.
پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث بلوار آیت الله بهاءالدینی(ره)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسینی با اعلام اتمام عملیات جدول گذاری ، تسطیح و اصلاح هندسی بلوار آیت الله بهاءالدینی افزود: در این پروژه بیش از ده هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری ، خاکریزی شامل لایه های خاکریز انجام گرفته است و مسیر اصلی بلوار ، آماده آسفالت ریزی می باشد.

وی تسهیل در عبور و مرور ، حذف گره های ترافیکی بلوار شهید دل آذر، خیابان قدس(زاویه)، میدان حضرت ولیعصر(عج) ، تقسیم بار ترافیکی این مسیر ها و همچنین افزایش ایمنی در عبور و مرور را از اهداف این طرح دانست و در خصوص ویژگی های فنی آن گفت:  این پروژه حد فاصل انتهای خیابان قدس(زاویه) تا کمربندی امام علی (ع) شامل 36 هزار متر مربع پروژه عمرانی را شامل می شود.

حسینی طول و عرض این پروژه را به ترتیب 800 و 45 متر ذکر کرد و بیان داشت : در این پروژه بیش از 3000 متر طول جدولگذاری مکانیزه و اجرای انهار انجام گردیده است .

شهردار منطقه 5 با اعلام آخرین وضعیت و اقدامات انجام گرفته در راستای تکمیل بلوار آیت الله بهاءالدینی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر  7 میلیارد ریال در حال پیگیری است و مراحل نهایی عملیات عمرانی را سپری می کند.

حسینی ضمن تشکر از همکاری مالکین واقع در طرح افزود: ادامه فعالیت این پروژه با موانع متعددی روبرو بود که با طراحی مهندسین شهرداری و تعامل بسیار خوب مالکین در خصوص آزاد سازی اراضی این پروژه و با همت و تلاش بسیار نسبت به رفع موانع اقدام و در حال حاضر پیشرفت 90 درصدی دارد.

وی در پایان اظهار داشت : این پروژه تا پایان به صورت جدی دنبال خواهد شد و امیدواریم به زودی مردم عزیز این منطقه و کلیه شهروندان قمی طعم شیرین افتتاح و بهره برداری آن را به همراه ترددی ایمن تجربه کنند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcip3az.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما