شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 14960
با کسب یک طلا و سه برنز:

کاراته کاهای قمی در مسابقات بسیج کشور سوم شدند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی با کسب چهار مدال رنگارنگ موفق به کسب عنوان سوم پیکارهای کاراته قهرمانی بسیج کشور شدند.
کاراته کاهای قمی در مسابقات بسیج کشور سوم شدند
 به گزارش قم نیوز، تیم هیئت کاراته بسیج استان قم با ترکیبی کامل در حالی که در ترکیب آن کاراته کاهای مدال آور و مطرح قم نیز حضور داشتند در مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور شرکت کرد و بار دیگر همانگونه که انتظار می رفت در بین چهار تیم برتر قرار گرفت.
 
رقابت های کاراته قهرمانی کشور بر اساس برنامه ریزی هیئت کاراته بسیج کشور به میزبانی سمنان به انجام رسید و در پایان مازندران قهرمان شد و تیم بسیج قم بعد از مازندران و همچنین تیم کرمانشاه در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد.
 
تيم مازندران عنوان نخست رقابت هاي كاراته بسيج كشور را با كسب سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز از آن خود كرد و این پیکارها در حالی با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به كار خود پايان داد که پس از تيم مازندران، تيم كرمانشاه با دو مدال طلا و يك برنز در سكوي دوم ايستاد و تيم قم نيز با كسب يك مدال طلا و سه برنز در رده سوم قرار گرفت و تهران بزرگ با يك طلا، يك نقره و يك برنز چهارم شد.
 
کاراته کاهای شرکت کننده در این رقابت ها در تلاش برای کسب عناوین برتر بخش انفرادی در اوزان منهای 33، 36، 40، 45، 50، 55، 61، 68 و 76 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که از بخش انفرادی سهم تیم هیئت کاراته بسیج قم تنها یک نشان طلا بود.
 
در حالی که تیم بسیج قم نفرات خود را در تمامی اوزان انفرادی به میدان فرستاده بود، در نتايج نهايي مسابقات كاراته قهرماني بسيج كشور در رده سني نوجوانان و جوانان، در وزن منهاي ۳۳ كيلوگرم فرزاد اصيل‏زاده از كهكيلويه و بويراحمد قهرمان شد.
 
همچنین در وزن منهاي ۳۶ كيلوگرم نوجوانان مهدي گرايلي از مازندران، در وزن منهاي ۴۰ كيلوگرم علي مراديان از كرمانشاه، در وزن منهاي ۴۵ كيلوگرم پوريا اسدي از چهار محال بختياري و در وزن منهاي ۵۰ كيلوگرم آرين كاكائي از كرمانشاه عنوان نخست را کسب کردند.
 
در ادامه این پیکارها و در وزن منهاي ۵۵ كيلوگرم عمران جديدي از تهران بزرگ، در وزن منهاي ۶۱ كيلوگرم حسين ميرزايي از قزوين و در وزن منهاي ۶۸ كيلوگرم سامان سلطاني از مازندران به مقام قهرمانی رسیدند در حالی که تنها طلای تیم اعزامی بسیج قم در وزن منهاي ۷۶ كيلوگرم توسط رضا طهماسبي کسب شد.
 
رقابت هاي كاراته قهرماني بسيج كشور با عنوان جام مستضعفين و با هدف گرامیداشت و يادواره سه هزار شهيد استان سمنان با شركت قريب ۵۰۰ كاراته كا درقالب ۲۹ تيم به مدت دو روز در سمنان برگزار شد و برترین های خود را شناخت.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcjyhev.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما