سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 15028
رئیس هیئت عالی نظارت قم خبر داد:

بازشماری ۱۰ درصد صندوق‌های انتخابات شورای شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت عالی نظارت استان قم گفت: با توجه به اعتراض برخی از افراد به انتخابات شوراها، آرای ده درصد از صندوق‌های شورای شهر قم بازشماری می‌شود.
بازشماری ۱۰ درصد صندوق‌های انتخابات شورای شهر قم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی با اشاره به بازشماری صندوق‌های انتخابات شورای شهر گفت: تعدادی از افراد به انتخابات شوراهای استان معترض بودند که ما جلسه ای را در هیئت عالی نظارت برگزار کردیم و تصمیم به بازشماری ده درصد از صندوق‌های شورای شهر قم  با نظر خودمعترضین گرفتیم.
 
وی اضافه کرد: پس از جلسه با معترضین قرار شد بازشماری صندوق‌های اعلامی از سوی معترضین به صورت رندوم صورت بگیرد و کاندیداهای معترض یا نمایندگان آنها در هنگام بازشماری آرا حضور داشته باشند.
 
رئیس هیئت عالی نظارت استان قم با اشاره به نحوه بازشماری آرای صندوق‌های اظهار داشت: پس از شمارش ده درصد آرا، اگر بازشماری در نتیجه انتخابات ده درصد آرا موثر باشد و جابه جایی صورت گرفته باشد، قطعا 20 درصد آرا را می‌شماریم وبه این نحو تا زمانی که بازشماری آرا در نتایج انتخابات موثر باشد تا صدرصد آرا را هم می‌ شماریم و در صورت موثر نبودن شمارش آرا متوقف می‌شود.
 
وی ادامه داد: پس از توقف بازشماری جلسه هیئت عالی نظارت برای بررسی صحت انتخابات قم تشکیل می‌شود که  نظر هیئت عالی نظارت نظر نهایی است و برای انتخابات قم تصمیم گرفته می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfcxdy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما