سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 15038
مدیرعامل آتش‌نشانی قم خبر داد:

رهاسازی 16 محبوس شده در آسانسور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل آتش‌نشانی قم گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی قم 16 نفر که در یکی از مجتمع‌های تجاری در آسانسور محبوس شده بودند رها شدند.
رهاسازی 16 محبوس شده در آسانسور
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری در ارتباط با حوادث 48 ساعت اخیر اظهار داشت: در مدت یاد شده 33 مورد عملیات شامل 12 مورد حریق، 13 مورد ایمن سازی و هشت مورد نجات داشته‌ایم.
 
وی افزود: از این عملیات‌های نجات دو مورد آوار برداری بوده که چهار مصدوم داشته و دو مورد تصادف نیز به وقوع پیوسته که ماموران آتش نشانی با حضور در محل وقوع حوادث نسبت به امداد رسانی اقدام کردند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم با اشاره به حبس شدن تعدادی از شهروندان در آسانسور ادامه داد: در یک مورد از عملیات‌های صورت گرفته 16 نفر که در آسانسور یکی از مجتمع‌های تجاری محبوس شده بودند آزاد شدند.
 
وی بیان کرد: از 13 مورد ایمن سازی سه مورد مربوط به قطع آژیر، یک مورد صید مار، یک مورد انگشتر بری، دو مورد بازگشایی درب منزل، دو مورد ایمن سازی نشت گاز خودرو، یک مورد برخورد خودرو با تیر چراغ برق و... بوده است.
 
جعفری از اطفا 12 مورد حریق خبر داد و گفت: چهار مورد حریق ضایعات، دو مورد حریق درخت، یک مورد حریق خودرو، یک مورد حریق منزل، دو مورد حریق مغازه، یک مورد حریق گاز پیک‌نیک و یک مورد حریق کابل برق با حضور ماموران آتش نشانی قم اطفا شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg7z9q.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما